NA Breitling Avenger 42 blauw

Soms kan je smaak blijkbaar snel veranderen. Vorig jaar in juli nog een van de laatste blauwe Avenger 43 gekocht omdat ik absoluut nog een met het gevleugelde logo wou. Ondertussen toch gevallen voor de nieuwe versie in 42…

Op mijn 16,5 CM pols was het wat moeilijk om een goede fit te vinden voor de 43, en de nieuwe 42 heeft microadjust en zit altijd perfect.

Wat verder opvalt is dat het blauw wat lichter is op de 42. Al bij al is de 42 erg mooi gemaakt, en ligt perfect op mijn pols. Dat wordt een blijver denk ik.

57 likes

36 likes

geniet van deze beauty :ok_hand:

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Van harte!!! Echt een goede keuze!!!

Lekker van genieten :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Lekker hoor. Enjoy

1 like

Gefeliciteerd !
vind de oude mooier mar dat is persoonlijk natuurlijk

2 likes

Mijn beste,

Schitterend hoor!!
Gefeliciteerd met deze grandioze Breitling.

Ik wens je er een eindeloze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd, dat is een mooie Avenger!
Dat gezegd hebbende ben ik het wel met @SuperDuiker eens. Maar de nieuwe is met 42mm beter op je pols denk ik.:+1:

2 likes

Beide zijn mooi. Ik ga niet zeggen dat ik de 42 mooier vind. Ze zijn verschillend. De 43 heeft iets. Valt meer op. Is echt klassiek Breitling. De 42 is wat subtieler, misschien meer dress-watch. De 42 is voor mij beter door de maat en de perfecte bracelet met micro adjust.

Mega vet…

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige Breitling :100:

1 like

Heel gaaf! Proficiat!
Prachtig merk Breitling.
Geniet ervan!

1 like

Mooie keuze. Schitterende horloge. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Breitling, en handig met de microadjust. Wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

Zelf ben ik nog steeds blij met mijn 45mm GMT :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met je stoere NA

1 like

Je kunt ook overdrijven :joy:

Maar ik vind deze avenger serie erg goed gelukt. Zou best wat meer aandacht mogen krijgen hier.

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like