NA Breitling Avenger 43 van Stephan

Van harte gefeliciteerd met deze mooie Breitling. Persoonlijk zou ik toch even langs een AD gaan om het dubbel te checken, but that is just me :yum::+1:

1 like

Dat is nu net een van onze verschillen gelukkig. Iets met waard en gasten. Totaal overbodig zeker gelet op de geslaagde online registratie bij Breitling met een code vd verkoper waarmee hij afstand doet vh horloge.

12 likes

Mooi zeg! Geniet ervan :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie Breitling met de wings langs de B zoals dat hoort. Veel plezier ermee.

2 likes

Gaaf horloge :+1:t2:
Veel draagplezier met deze knaller :sunglasses:

1 like

Wat een heerlijk horloge. Gefeliciteerd

1 like

Proficiat :grin:

1 like

Breitling, een horloge die steeds mijn verbeelding wakker maakt.
ook deze is weer prachtig.
een zeer goed merk,
geniet ervan

1 like

Veel plezier met de aanwinst en fijn dat het goed zit!

1 like

Heel toffe aanwinst :hugs:

1 like

Schitterend horloge! Wat mij betreft wel één van de mooiste Breitling tool horloges. Alleen jammer dat hij voor mij te groot is. :smile:

1 like

Wat een leuke NA. Geniet ervan, want dit is wel een hele leuke :slight_smile:

Gewoon uit interesse, ga je er mee duiken? (Hij schijnt 30Bar/300m te kunnen; https://www.breitling.com/nl-en/watches/avenger/avenger-automatic-43/A17318101B1/)

1 like

Wat een heerlijke knaller dit zeg. Geniet ervan! :hugs:

1 like

Mooi horloge zeg! :star_struck:

Vel plezier ervan gewenst!

1 like

Nee :joy:, de fles met ademlucht van 23 kilo en 10 kg lood zijn inmiddels te zwaar voor mijn rug en heup. Jammer maar het is niet anders.

1 like

Och, wat jammer. Maar merk je dat gewicht ook nog met duiken? En misschien minder interessant voor het duiken omdat je dan minder lang kan duiken, maar is er geen lichtgewicht variant van dit soort spullen?

In het water merk je niets van dat gewicht, maar je kunt niet altijd vlak aan de waterkant je spullen aandoen. In Zeeland sta je vaak op een parkeerplaats en moet je nare trappen op. Dat ging niet meer. Kleinere fles heeft ook kortere duiktijd tot gevolg en dat extra gewicht heb je toch nodig om onder te kunnen komen. Maar ben blij met de 325 duikjes die ik her en der gemaakt heb. Mooie herinneringen.

4 likes