NA Breitling Avenger 43 van Stephan

Zojuist van @StephanS1985 ontvangen deze perfecte Breitling Avenger. Geen krasje op te ontdekken. Met digitale Breitling garantie (best lastig :joy:), geef mij maar een pasje. Prachtig horloge en super conditie. Nu die lastige schuine schakel laten bijplaatsen want mijn hand kreeg geen bloed meer :muscle:t2:. Laat ik zaterdag doen bij mijn bandenman :+1:

79 likes

Gewoon een gaaf horloge! En hij ziet er inderdaad in super staat uit. Snap dat je er blij mee bent!

Gelukkig heeft Stephan besloten zijn neppers in ieder geval niet binnen het forum te verkopen maar juist zijn enige echte weg te doen! :upside_down_face:

6 likes

Mooi hoor veel plezier ermee…

:rofl:

Het blijft voor mij nog steeds onduidelijk hoeveel er waar is van deze aantijgingen. Zodra er 1 influencer “Fake” roept hobbelen de volgers er met vreugde achteraan. Het uitgebreide contact dat ik met de verkoper heb gehad heeft mij in ieder geval niet doen twijfelen aan zijn oprechtheid en ik snap dat hij zich niet verplicht voelt om nu met allerlei papieren moet komen om de aantijgingen te ontkrachten. Op basis van 1 foto ga ik geen hoofden afhakken.

11 likes

Zeer mooi, als ik binnen een paar jaar weer eens een milestone te vieren heb staat dit exacte model erg hoog op het lijstje. Veel plezier ermee! :star_struck:

1 like

En dat respecteer ik ook. Ik moet misschien je NA-topic er ook niet mee kapen. Al start je hem zelf ook wel door zijn naam en de historie van dit horloge expliciet te benoemen.

Ik ben geen expert op echt en nep, maar zag op die foto toch wel een hoop niet kloppende zaken. Gelukkig lijkt aan deze mooie Avenger niks te ontbreken :slight_smile:

1 like

Mooi! Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Snap ik, maar na al de ophef van vandaag kon ik hier niet omheen.

1 like

Mooi horloge en zo te lezen een prima deal geweest met het bewuste HF lid!

Geniet er van :sunglasses: Het siert je dat je hem de credits geeft! Doe je goed :ok_hand:t3:

3 likes

Heel veel plezier van dit prachtige horloge en nogmaals bedankt.

6 likes

Prachtig horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd zeer mooi ik ben ook nog steeds erg blij met die van mij.

1 like

Dank Stephan, het siert je dat je hier reageert. Het is een prachthorloge :+1:

6 likes

Het blijven replica’s op die foto, ik kan daar ook niks aan veranderen.

Veel plezier met je Breitling!

5 likes

Super mooi model. Veel draagplezier.

1 like

Mooie kleur blauw zeg! En mooi ook met het ‘wings’ logo er op. Hele gave aanwinst, zeker zo voor de zomer :smiley: :+1:

1 like

Mooie Breitling, geniet ervan!:heart_eyes::+1:

1 like

Goede keuze, het zijn zeker mooie horloges👍🏻 Veel plezier ermee !

Groetjes van zijn neef:

4 likes

Knaller, geniet ervan.

1 like

Heel mooi! Enjoy!

1 like