NA Breitling Avenger Gmt 45

Na de verkoop van twee horloges via het forum de tijd genomen om tot een keuze te komen. Het moest een horloge voor altijd worden, de zogenaamde klatser.

Er is uiteraard genoeg keuze maar budget speelde een rol, evenals het gevoel van “waar voor je geld”. En, ik wilde er een met een robuuste, wat stoere uitstraling.
Kwam uit op een Breitling. Geen chronograph, mij iets te druk en tsja ik gebruik geen stopwatch en/ of Tachymeter.
Maar een GMT vind ik wel iets hebben, handig om de zomer- en wintertijd in de gaten te houden.
Onzin natuurlijk, maar vind het gewoon mooi.
En een blauwe wijzerplaat, blauw is nu eenmaal mijn favoriete kleur.
Grootte was nog een ding, kon niet van tevoren passen maar nieuwste model is nu 45 mm en ik ben nu niet de kleinste van het stel, dus dat op de gok.
Goed zoeken op het web om te kijken waar aan te schaffen, dat raad ik een ieder aan, scheelt behoorlijk in de duiten.
Gister naar Friesland getogen om hem een paar dagen na bestelling en kleine aanbetaling op te halen.
Alles helemaal zoals verwacht, band op maat gezet en super tevreden op z’n zachtst gezegd.
Bij de juwelier nog een kettinkje voor moeder de vrouw gescoord, altijd goed om mee thuis te komen. Niet in de laatste plaats omdat ze over een klatsercontract sprak (het woord van 2021), dit om te voorkomen om weer iets in te ruilen.
Maar dit is een blijverd, draagt ondanks de afmeting mooi comfortabel en wat is de kleur van de wijzerplaat fraai in combi met de wijzers etc. Wat mij betreft klopt het helemaal.
Dan wat foto’s, geprobeerd om de verschillende lichtinvallen vast te leggen.
Dank voor het lezen.

52 likes

Schitterend. Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :raised_hands:

1 like

Hele mooie wijzerplaat inderdaad :ok_hand:t2:gefeliciteerd

1 like

:partying_face::+1::ok_hand::sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Breitling!

1 like

Mooie vette klatser!!!

1 like

ja, blauw is voor een horloge een prachtige kleur :star_struck: :ok_hand:
en als het dan nog een mooie Breitling is… is het plaatje af :+1:
prachtig horloge :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met je klatser!! Wat een prachtig horloge

1 like

Gefeliciteerd, mooie horloge

1 like

Hele mooie! Gefeliciteerd!

1 like

De mooiste Breitling in mijn ogen. Proficiat!

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Tof ding! Veel plezier ermee!

1 like

Mooie klatser hoor🥳

1 like

Geniet van deze blauwe klatser.

1 like

Prachtig mooi horloge

1 like

Heel mooi. :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Mooie wijzerplaat.

1 like

Dank voor de aardige reacties.
Genieten maar van het mooie weer en de horloges!

Groot, opvallend blauw… maar toch niet ‘overdone’ of schreeuwerig. Een ontwerp dat simpelweg klopt, heel mooi! Enjoy!

1 like