NA Breitling Avenger II Seawolf geel

Vanmorgen een horloge opgehaald bij een forumlid, het vertrouwen is hier echt super, heb verzendingsprobleempjes met een horloge onder de 200 euro met een forumlid, lag eerst aan die persoon, en familieleden, nu ligt het bij PostNL. Vanmorgen mij NA opgehaald in Limburg, rubber bandje gelijk gewisseld voor een Hirsch krokodillen leren bandje van een sponsor van het forum, in de opruiming gekocht. Daarnet nog een bandje met Breitling-gesp gekocht, ook hier op het forum.

Foto’s zeggen meer dan woorden…

19 likes

Je springt van de hak op de tak.
Wat wil je nu vertellen ?

3 likes

dat ik blij ben:)

2 likes

Mooie Breitling en gave kleur :ok_hand:t3: Je verhaal/introductie is wel een beetje verwarrend met diverse onderwerpen door elkaar heen :wink:

2 likes

Warrig verhaal. Maar proficiat met je NA

1 like

ach ja beetje door elkaar, ben blij

2 likes

Prachtige horloge maar toch liever met Breitling rubber :wink:

2 likes

Lekker zomerse Breitling :sunny: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze Breitling. Veel plezier ermee.

1 like

Hele mooie Breitling maar komt beter tot zijn recht op rubber en staal.
Desalniettemin, als jij krokodil beter vindt gewoon doen.
Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

droopy-i-m-happy
En dat begrijp ik met zo’n zomerse klatser

1 like

Mooie combi met dat bandje :+1:

1 like

En dat is het belangrijkste ,mooie aanwinst.

1 like

Mooi horloge maar wat mij betreft niet met leer. Het is een superduiker, die MOET je op rubber of staal zetten! Heel veel plezier ermee.

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Mooie collectie zo! Verzending komt goed, anders rij ik zelf langs als bezorger :blue_car:

2 likes

Heerlijk!

1 like

Update: levering van Chihanski is via omwegen (niet zijn schuld hoor!!!) onbeschadigd aangekomen. Zoals vermeld, via dit forum ook een originele Breitling leren band, nieuw, met gebruikte gesp besteld bij een andere verkoper, die past perfect voor mij! Die past heerlijk!

Ik ben allergisch voor rubber/polyamide/nylon, vooral bij deze temperaturen best lastig, zelfs de niet lederen voering van een nieuwe Tissot begint op den duur te jeuken… Ik heb de Breitling net ook nog even op een Natostrap getest, dat gaat ook wel… De Tissot op Hirsch past helaas niet, band te dik voor de gesp.

Ik lees vaak en kreeg ook als reactie dat een SUPERduiker op rubber of staal moet… Maar om te duiken heb ik een DUIKcomputer… Gemeen he, voeg de foto ervan toe… Ik moet alleen wel de tijd een keertje bijstellen van de duikcomputer zie ik nu:)

WhatsApp Image 2022-05-12 at 7.03.32 PM|224x500

1 like

Erg mooie Breitling! Veel plezier! :+1:t2:

1 like