NA: Breitling Avenger II Seawolf

Ziet er goed uit…kek kleurtje :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Breitling altijd goed.

1 like

Prachtige klok! Over het Breitling rubber ben ik overigens ook zeer tevreden. Ik heb nog wel degene met de doornsluiting maar zal eens gaan kijken naar de vouwsluiting met fijnafstelling. Ziet er geweldig uit. Veel draagplezier!

1 like

Zeker doen. Is echt perfect.

Niet mijn kleur, maar wel leuke klok.

Top man, erg veel plezier met je overzichtelijke collectie, ik ga ook weer een beetje terug in aantal, was van 2 weer naar 4 geschoten, maar ik kom weer op 2 uit, wel met een Oris…:grinning:

1 like

Jouw Oris is een topstuk. Mooi ding. Less is more zoals al gezegd. Geeft ook meer rust.

1 like

Gave klok. Had hem ook zien staan.
En altijd leuk om eens met een vrouw zaken te doen natuurlijk. Was het een lekker ding eigenlijk? Beschrijf haar eens? :wink:

Enorme prammen erop. Dikke lippen. Erg ongebruikelijk voor een handelaar.

5 likes

Jeetje wat een mooi horloge! Staat mooi op de pols. Ik ben zelf gek van rubber (op een horloge!) En dit zal wel crème de la crème zijn.

Geniet van je horloge!

2 likes

Mooie klok! De collectie word er zo een stuk kleuriger door. :thumbsup:

1 like

Blikvanger!
maar om daar Paramaribo mee in te duiken?
Veel plezier gewenst.

1 like

Nee hoor. Ik draag hem daar alleen op momenten. Ga er niet alleen mee rondlopen. Dat is niet verstandig. Voor overdag heb ik mijn G-Shock en de Tudor zou ook nog wel kunnen.

Van harte!!!
Wat een heerlijke klok!
Veel plezier er mee!:+1:

1 like

Verstandige man!:slight_smile:

en doe de groetsels aan Ingedepinge…

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Er moet een “Free IngedePinge” beweging opstaan :v:

Gefeliciteerd!!

Heerlijke terrasklok :sunglasses:

Daarnaast is de seawolf zeer draagbaar :slight_smile:

1 like

Korte naar beneden gebogen lugs. Draagt kleiner dan je zou denken. Wel een hoge kast.

Van Harte met deze Prachtige aanwinst

1 like