Schitterende Avenger in het geel! Toevallig nieuw bij de Outlet in Roermond gekocht? gezien de stickers er nog op zitten.
Lekker horloge met een goede kleur!
Gefeliciteerd!
Mooi geniet ervan.
Lekker kleurtje, top
Van harte! Gaaf horloge.
Proficiat met je nieuwe aanwinst, fantastisch horloge met een mooie wijzerplaat.
Veel plezier ermee!!
Mooi kleurtje! Stoer horloge. Veel plezier ervan!
Gefeliciteerd, heerlijk horloge zo’n deurpost magneet!!
Geniet ervan
Mooi geel is niet lelijk!
Gefeliciteerd!!!
Dank allen
Helemaal correct.
Ook correct. Het eerste krasje zit er dan ook al op
Echt een horloge met een wow-gevoel. Ik heb exact dezelfde sinds vorig jaar en ik ben er nog ontzettend blij mee. Je hebt echt wat bij je als m om hebt
Geniet ervan!
Mooi
Heel tof in het geel
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!
Toen je gisteren plagend de foto van het Breitling tasje stuurde, kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en wilde je nieuwste aanwinst graag bewonderen vóór de NA op HF. Omdat je het de laatste tijd regelmatig over een ‘Ice Blue’ Breitling hebt, ging ik ervan uit dat het er zo eentje zou zijn. Op weg naar Goedhart Motoren zou ik toch langs je komen en gelukkig was je thuis.
Onder het genot van een bakkie thee mocht ik het doosje openen en… staarde deze gele dikkerd me stralend aan. Weer een gele toegevoegd dus aan je kleurrijke collectie en wat voor één! Wat een indrukwekkend horloge, met een enorme ‘presence’, waarvan de band - door de hoogte van de kast - te dun lijkt (maar niet is).
Gefeliciteerd met deze vrolijke gele dikkerd, ik zal ook deze vast regelmatig op het werk kunnen bewonderen. En bedankt dat ik hem al eerder mocht bewonderen, was gezellig!
Goedhart Motoren is gisteren niets meer geworden, komt een andere keer wel weer
Dat is geen lullig horloge. Maar zeker mooie combi van kastvorm, schakel en kleur. Veel plezier ermee!
De gele wijzerplaat is echt mooi, daar zal elke octopus op grote diepte zich aan aanpassen.
Gefeliciteerd met deze schitterende Breitling.
Die gele wijzerplaat is geweldig.
Hij staat je goed.
Veel draagplezier gewenst.
Prachtig! Heel veel plezier ermee.