NA: Breitling Avenger Seawolf

Zoals gisteren reeds subtiel in een sneak preview aangegeven, heb ik dus een NA!

Had ik hem eerder op de korrel, maar toen niet meer verkrijgbaar, had ik gisteren het genoegen om het horloge als beschikbaar aan te treffen!

De titel geeft al aan, het gaat om de Breitling Avenger Seawolf.
Met 45 mm een behoorlijke verschijning, maar vooral de dikte is met 18,39 mm (meer dan) fors! Dit vanwege de waterdichtheid tot maar liefst 3000 meter (alsof ik daar iets mee doe… :crazy_face:).

Tijd voor wat foto’s:

Met enige spijt achteraf had ik eerder mijn Avenger GMT weggedaan, dus ik ben blij weer een Avenger aan de collectie toe te voegen. En met de gele plaat is het ook een welkome aanvulling op de collectie.
Ja, de maat is fors, maar zo zijn wel behoorlijk wat maten vertegenwoordigd ik de collectie. Van o.m. 46 mm en nu dus 45 mm Breitling, via 43,5 mm Oris naar zowel 41 mm als 39 mm Tudor.

Is het nu dan eindelijk compleet? :see_no_evil:

89 likes

Gaaf man die gele wijzerplaat :yellow_heart:
Gefeliciteerd met deze prachtige Breitling!

1 like

Flinke unit, gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst. Leuke kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, vet (weegt al gauw een half pond toch?) :+1:

1 like

Van harte met deze prachtige Avenger!!!

1 like

Dit is terecht een dikke NA. :+1:
Zie ik nog een stukje plastic zitten boven de Breitling logo (zelfs op het logo nog) op de sluiting?

3 likes

Kijk eens aan. Prachtig.
Veel draag plezier!

1 like

Mooi proficiat

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Lekker kleurtje, mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Dat is een hele vette kleur zeg! Ik kom er helaas niet mee weg, anders had ik nu (of naja, dinsdag) naar de dealer gesprint.

Geniet ervan kerel! Geweldig.

1 like

Van harte met je dikke kletser … vette kleur :grin::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja hij is prachtig
Ik
Heb de oude versie in titanium

1 like

Wat een knaller! Super gaaf. Geniet er van!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst.
Wat een schitterende wijzerplaat.
Grandioos!!

Ik wens je er een zonnige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dikke klatser :muscle:t3: Zomerse kleur en met recht een duiker. Gefeliciteerd en leuk om te lezen dat je zo blij en enthousiast bent. Geniet ervan

1 like

Dank iedereen, ook de 'stille likers" !

Op een gram na, inderdaad!

Klopt. Her is een nieuw exemplaar, in de stickers…althans, voordat ik hem vandaag omdeed. Die heb ik er zelf afgehaald. Nou ja…ik was er zelfs een paar vergeten bleek gaandeweg de dag.

7 likes

Geel en dik. Schitterend.:grin:
Weet je dat je van de binnenkant van de doos een pouch kunt maken?

1 like

Dat heb ik pas, bij een ander exemplaar, inderdaad ontdekt…na een jaar bezit :rofl:
Desalniettemin dank voor de tip! Altijd welkom.

1 like