NA: Breitling B01 Navitimer

Korte NA. Had deze al een tijdje, maar hij was voorzien van mintgroene wijzerplaat. Dat was het toch niet. Via de AD richting Breitling voor een andere wijzerplaat en wijzers. En dat pakt toch wel lekker uit.

Dit is de laatste versie B01 Navitimer met inhouse uurwerk. 41mm en 13,6mm dik.
Ik heb de stalen band, maar vind hem veel mooier op leer.

Het uurwerk heeft een gangreserve van 70 uur.

Ik vind het blauw/zwart met de kleine rode details erg goed werken. De maat is voor mij ook perfect.

Ik dacht er snel afscheid van te gaan nemen, maar nu ik hem terug heb met de nieuwe plaat, ga ik er toch van genieten en kijken of hij beklijft.

Overigens is de kleur van de wijzerplaat onafhankelijk van typenummer. Dus hij jlijft volledig origineel. Die koekenbakkers van Breitling geven alleen je oude plaat mooi niet terug…

Afijn, blij mee!

100 likes

Wow schitterende combi!

1 like

Heel erg mooi! Geniet ervan.:

1 like

Prachtige aanwinst en deze wijzerplaat is erg mooi! :blush: :+1:

1 like

Geniet van je hernieuwde aanwinst :+1:
Zou hem denk ik mooier vinden met een witte bezel, maar zo is hij ook fraai.

1 like

Deze is ook mooi :heart_eyes:, ik wist niet dat je de plaat kon laten wisselen. Goed om te weten :+1:.Die mintgroene laatst gepast en die vond ik ook wel leuk.

1 like

Erg fraai…zeker deze combi. Prachtige NA. :ok_hand:

1 like

Mooie combo zo. En idd, leer staat 'm goed.

1 like

Gefeliciteerd! Dat hebben ze dan wel slim gedaan toen ik voor de B0120 vroeg of ik een zichtbodem kon krijgen(er is een model die dat heeft.) was het antwoord vanuit Zwitserland resoluut nee.

Deze is erg mooi en die 41 mm is inderdaad net een mooiere maat als je het mij vraagd.

1 like

Wat een prachtig spel! Geniet ervan.

1 like

Erg mooi, deze plaat. Veel plezier met deze Breitling.

1 like

:joy:

Maar chapeau voor het voornemen.

Ik denk trouwens dat een mooie sand kleurige band ook goed zal staan.

1 like

heel gaaf horloge geniet ervan

1 like

dat zou toch niet mogen, je hebt er in de eerste plaats toch voor betaald :thinking:
maar afijn, toch een mooie verschijning :+1:
draag hem met plezier

2 likes

Misschien was hij dan nog duurder uit geweest met de vervangende dial.

2 likes

Waanzinnig mooi zo :heart_eyes: gefeliciteerd!

1 like

Pfff die mintgroene was al tof maar nu heb je wat mij betreft de mooiste navi ooit te pakken. Grail materiaal :ok_hand: geniet er van, hij is prachtig

2 likes

Mijn beste,

Chapeau.:+1:
Een magnifieke Breitling!!
Proficiat dan ook met deze getalenteerde tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ha, daar is 'ie al. Ik vind dit een mooie kleurencombinatie. Rustiger dan met de witte bezel en subdials, maar desondanks zeer herkenbaar. Mooi hoe het geheel met het licht speelt op de tweede foto. En wat is die AR-coating gaaf hè!

Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi horloge! Ook erg gaaf om de B01 te zien achter de zichtbodem. Geniet ervan!

1 like