NA: Breitling Chronomat B01 met bullet bracelet

Vanavond de eerste NA van 2021 mogen ophalen.

Toen deze nieuwe Chronomat in 2020 geïntroduceerd werd, viel ik direct op de herintroductie van de Rouleaux band, met zijn bijnaam bullet bracelet.

Iets kleiner dan de vorige versie maar met z’n 42mm nog altijd een “dik” horloge. Uitgevoerd in staal met roségoud, geen allemansvriend misschien maar precies waar ik van houd…:wink:

Hier de eerste low-light foto’s.

102 likes

Gaaf :heart_eyes:
En gefeliciteerd natuurlijk :partying_face:
Een echte the wolf of Wallstreet horloge, indien er ooit een moderne remake van komt :ok_hand:t2:

1 like

Zo, dat is inderdaad geen subtiele jongen, maar wel tof. :ok_hand:

1 like

Tof hoor!

1 like

Oef mooi ding! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Hier heb ik als tiener altijd kwijlend naar zitten kijken! Super vette aanwinst!!

2 likes

Nondeju! Mooie breitling!

2 likes

Mooi glimmertje.

2 likes

:+1:

2 likes

Prachtig smaakvol horloge met dito band .
Gewoon dragen en genieten :wink:

3 likes

Prachtig … :+1: Proficiat met deze NA :star_struck:

2 likes

Prachtig horloge en lekker buiten de gebaande paden denken is zoooooo lekkerrrrrrr :muscle:t2:

Veel draagplezier :+1:t2:

2 likes

Prachtig!

1 like

Zo dan! Dag 4 van 2021 en nu al een hele dikke klatser / knaller als N.A.

“Bullet” bracelet, alleen om die (bij)naam zou je 'm al kopen. Doet me herinneren aan “Bullet in the Head” van Rage Against the Machine…

Aankomende zomer, dan wordt dit helemaal een knaller in de :sunny: Gefeliciteerd ermee!

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze sprankelende aanwinst!!
Het enthousiaste straalt je tegemoet!!
Draag Hem in volle gezondheid. :four_leaf_clover:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel erg mooi😍

1 like

Vind ik ook een schot in de roos.

Allerbelangrijkste bij zo’n dikke klatser! Zelf zou ik 'm in alleen staal wel willen hebben, omdat mij rosé- of geelgoud niet staat… vind ik. :sunglasses:

Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Lekker de blits maken😉

1 like

Tikje fout maar wel lekkerrrrr. :joy::muscle:t2:

1 like

Nergens voor nodig toch, de film komt dan wel uit '13 maar kijkt niet minder weg daardoor!

1 like