Gefeliciteerd met dit zwaargewicht! Veel draagplezier!
Gefeliciteerd, klassieker van Breitling en prachtig horloge! Ik ben wel benieuwd hoeveel je woog, als dat 300 kilo was zet dat de prestatie in een ander daglicht als dat je 130 woog😉.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Zelf heb ik ook de originele rubberen band maar toch vind ik staal nog lekkerder in de zomer.
Van 106kg naar 76kg. Goed genoeg?
Sjiek, afvallen én die mooie Breitling
Een verdiende aanwinst!
Enjoy
Stoer horloge!
Maar nog belangrijker, hoe heb je die 30 kilo in 10 maanden gedaan???
Ik ben nu maandje of drie bezig. Veel lopen, trainen en beetje op de voeding letten. Maar zit nog op de -4 , wat ook een prestatie is op zich. Maar jij doet -3 kg gemiddeld per maand! Ben je gestopt met eten?
Oh en had ik al gezegd dat Colts geweldig zijn!
Proficiat met beide goals! Om nog maar te zwijgen van de kleerkast die vernieuwd moet worden… hier in hetzelfde schuitje (33kg) heeft wel een goede 2,5jaar geduurd. Moet maar eens 30 kilo boter erbij pakken je schrikt je rot wat je al die tijd hebt moeten meezeulen
Om met het belangrijkste te beginnen (het is per slotte van rekening horlogeforum en niet weight watchers😉). Colts zijn inderdaad geweldig. Dat gezegd hebbende: ik begin elke ochtend met stukje bejaardengym van omroep Max, wandel 2 keer per dag minimaal een half uur en om de dag gewichttraining. Ik eet 3 keer per dag. Gewoon normaal gezond eten. Geen gedoe met koolhydraatarm etc. 2 keer vlees, 2 keer vis en 3 keer vegetarisch per week. Alleen water, thee en koffie. Geen alcohol. En volhouden. Vooral dat😉 En 4 eraf is sowieso al top!
Een wereldprestatie! Wil zelf nog 5 kilo kwijt, dus ben ook aantal weken bezig, veel wandelen inderdaad en weinig eten😏.
Gefeliciteerd !
Mooi horloge en mooi afgevallen.