Aan het begin van de eerste lockdown heb ik besloten om thuiswerken zo gezond mogelijk aan te pakken. En dus voldoende te bewegen tussen het thuiswerken door én op mijn calorie inname te letten. En met resultaat. Ik ben de afgelopen 10 maanden bijna 30kg afgevallen.
Dat heeft ook impact gehad op de horlogecollectie. De pols is beduidend smaller geworden en een aantal grotere horloges hebben inmiddels het nest verlaten. Zo ook mijn Breitling Colt Quartz van 44mm. Maar na een aantal maanden miste ik mijn Breitling toch wel.
Toen ik de mooie Breitling Colt 41 met blauwe wijzerplaat en wings logo (die vind ik zelf mooier en ‘meer Breitling’ dan de sterielere grijze en witte wijzerplaat) langskwam in het blauwe gedeelte heb ik geen moment geaarzeld en @Berhan een PB gestuurd.
De prijs waren we het snel over eens (vraagprijs was prima namelijk) en verzending hebben we over de feestdagendrukte heen getild. Dat was dus nog even wachten, maar gisteren was het zover! Er is weer een Breitling in huize @Rugter en dat voelt fijn.
De 41mm is precies goed voor mijn 17cm pols. Niet te groot, maar nog genoeg aanwezig op de pols. En onmiskenbaar Breitling! Vreemd dat ze dit model eruit hebben gedaan, want what’s not to like?
De rider tabs, de drukke (maar niet te drukke) wijzerplaat, een COSC uurwerk en hij draagt heerlijk op de professional 3 bracelet. Ik geniet enorm van deze aanschaf en ben het jaar in ieder geval horologisch fijn gestart!
30 kg er af!! Dat is lovenswaardig!!
Leuk dan ook te vernemen dat je beloning
zo’n fraaie trofee voor om de pols is geworden!!
Draag Hem in volle gezondheid.
Chapeau. Mijn doel is 15 kilo eraf want het ging echt de verkeerde kant op. Heerlijk horloge. Is ook mijn favoriet. Heb dezelfde polsomtrek. Heb er ook een rubber band bij die zeer comfortabel is in de warme maanden van het jaar.
Als het zonnetje weer doorbreekt zal ik ook zeker Eugene van Baal online bezoeken en een mooie rubber band aanschaffen! Ziet er ook erg comfortabel uit.
Daarnaast moet ik ook benoemen dat je qua gezondheid een topprestatie geleverd hebt: wat een berg kilo’s heb jij weten te verliezen zeg.
Wonderbaarlijk knap! Respect.