NA Breitling Chronomat GMT 40 Boutique Edition

dat klopt. enkel te koop in een officiële Breitling winkel

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd! :heart_eyes:

Heb er ook 1 in het blauw en kan wel zeggen dat het mijn favoriete is, komt bijna niet vd pols af.:slightly_smiling_face:

4 likes

snap ik! :ok_hand:

1 like

Op de zwarte rubber-rouleaux band

6 likes

Fantastisch horloge en die band! Zo lekker.

1 like

Erg fraai Rik! Gefeliciteerd!

1 like

heel gaaf horloge, geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge, veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooi geschreven NA, en nog mooier je chronomat maar dat wist je al :+1:
Die bracelet is echt prachtig, moet je natuurlijk niet zoals ik a-technisch zijn. Krijg je zo’n band nooit meer in elkaar :smile: :smile:

1 like

ja, dat is wel even puzzelen hoor! :sweat_smile:

1 like

De groetjes van een witte.

7 likes

Zou je nog paar foto’s willen plaatsen van de rubberen band erop? Heb je ook de lederen bandjes gezien? Ik twijfel enorm tussen blauw, groen en deze grijze uitvoering. Dit is ook wel een knaller zeg, wauw.

3 likes

Gefeliciteerd, heel mooi!

1 like

Bij Jaap @SuperC is het heerlijk zaken doen en de koffie is prima.

Wat een beauty! zo’n rouleaux band lijkt me echt fantastisch zitten
Geniet van deze mooie NA ! :+1:

2 likes

Ik zal straks even wat platen schieten van de rubberband erop. De lederen banden (rouleaux?) ken ik niet? De rubberband is niet overdreven lang (of vrij kort dan) trouwens: op mijn 18,5 cm pols heb ik aan 1 keeper genoeg…

Ja zeker! Leren banden zijn er ook.

Voorbeeld:

https://www.reddit.com/r/breitling/comments/1h9680o/chronometer_on_a_leather_strap/?rdt=61083#lightbox

Dit zijn de groene en blauwe varianten. Ik weet niet wat er nog meer is. Er lijkt ook een zwarte variant te zijn.

Meer foto’s zijn altijd welkom, alvast bedankt!

2 likes

Prachtig hoor! Toevallig gisteren in een loos moment deze nog om gehad op Berlin Brandenburg - goeie maat, mooie dial en de bracelet is weer eens wat anders dan de zoveelste oyster of jubilee. Approved :+1: :sunglasses: Veel draagplezier ervan.

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd!

1 like

5 likes

Prachtig!

Groetjes van zijn tweelingbroer :crazy_face:

6 likes