NA: Breitling Chronomat

Hoewel ik het deze week heel druk heb gehad stond ik evengoed ook veel te wachten dus alle tijd om op internet een beetje rond te kijken voor wat nieuws.
Ik ben al sinds jaar en dag enorm gecharmeerd van de Breitling Chronomat dus was wel duidelijk dat het dat zou worden.
Ik wilde eigenlijk voor het nieuwe model gaan totdat ik deze knapperd tegenkwam ik was gelijk verkocht. Gister contact gehad met de heren van Trophies Watches en we waren het snel eens over de prijs dus vandaag in de auto en ophalen.
Het is een Chronomat AB0115 van 2017 compleet met papieren en box en ik vind hem prachtig vooral mooi met de wings op de wijzerplaat en zeer makkelijk fijnstelling in de clasp.

78 likes

Ik wil nog even toevoegen dat ik zeer fijn met de jongens van Trophies contact heb gehad en daar onder het genot van een kop koffie perfect geholpen ben dus helemaal top!

18 likes

Erg mooie Breitling :heart_eyes::heart_eyes:
Erg veel draag plezier ervan !!!

1 like

Mooie NA, veel draagplezier ervan!

1 like

Da’s een Breitling die er gewoon nog uit ziet als een Breitling. Top, man!

1 like

Mooi! Van harte met de NA en veel plezier ervan.

1 like

Dat vond ik dus ook😀

1 like

Gefeliciteerd, vet, veel plezier ermee :+1:

1 like

Prachtig man ! En dus een felicitatie waard :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes:

1 like

Erg mooi ! Enjoy !

1 like

Proficiat :blush::+1:

1 like

Mooi gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze glorieuze verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Proficiat met de mooie aanwinst!

1 like

Erg mooie LE Breitling. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige Breitling. Heel veel plezier ermee.

1 like

Erg mooi, kan me voorstellen dat je helemaal ‘over the moon’ bent. Veel plezier ermee!

1 like

mooi, gefeliciteerd

1 like