NA: Breitling Chronomat

Recentelijk heb ik de collectie heroverwogen en de conclusie getrokken dat er een mooi horloge met witte plaat toegevoegd kan worden.
Tegelijkertijd trok ik de conclusie dat de collectie wel opgeschoond mocht worden.
Die twee conclusie gingen heel goed hand in hand.

Dat resulteerde erin dat ik alhier zes horloges te koop aan heb geboden (omdat dat de beperking is die de regels mij opleggen…). Daarvan zijn er inmiddels vier verkocht en dus des te meer reden om mij open te stellen voor een nieuwe aanwinst.

En dat heeft dan weer tot gevolg gehad dat ik gisteren tegen een heel mooi exemplaar aan ben gelopen!

Ik presenteer, de Breitling Chronomat GMT 40:

Een heerlijke toevoeging aan de collectie en een potentiële favoriet!

82 likes

Prachtig horloge! Gefeliciteerd. Puur uit interesse, wat is weggegaan of gaat nog weg?

1 like

Prachtige uitvoering zo met de witte plaat! Gescoord in Roermond? Veel draagplezier!

1 like

Prachtige Breitling!

1 like

Dank allen! :hugs:

Dat klopt. Met een soort van verborgen agenda (ten opzichte van mijn reisgenoten) onderweg aldaar een bezoekje gebracht. En een mooie deal gekregen denk ik.

Weggegaan:
Longines Hydroconquest ceramic, grijs
Rado Coupole
Tag Heuer Aquaracer
Oris Aquis

Nog te koop:
Longines Conquest V.H.P.
Tag Heuer Autavia
Ball Fireman Victory

Hele gave Breitling :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Topper! Veel plezier ermee

1 like

Heel mooie aanwinst. Gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

Veel plezier! Mooie B!

1 like

Mooi horloge met een interessante polsband! Geniet er maar lekker van!

1 like

Van harte met je toffe aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd topper :four_leaf_clover:. Band zit goed!

1 like

Gaaf ding. Ik blijf die band ook erg cool vinden. Zo’n chronomat staat ook al een tijdje op mijn radar. :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1:
Recentelijk daar geweest. Onze zoon heeft de groene en blauwe gepast. Kreeg maar een heel klein beetje korting. Als hij 10% had gegeven had ik hem meegenomen. Voor mijzelf is 40 mm Breitling helaas te klein.

1 like

Van harte, ik denk de mooiste uit de serie … heb de witte ook altijd met plezier gedragen :grin::+1:

1 like

Mooie aanwinst, geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd, veel draag plezier

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Mooie Breitling met een comfortabele bracelet, veel plezier ermee :+1:

1 like