NA: Breitling Colt 41 (A17313), all-brushed

Wat een joekel! Gefeliciteerd!

1 like

Veel plezier gewenst met deze mooie Breitling!

1 like

Heel gaaf !!! Volledig gebrushed is hier echt een extra toevoeging, en hiermee onderscheidt je direct van de rest.

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Prachtige breitling :smiley:
Wat is jouw polsmaat ?

1 like

Mooie vangst!

1 like

Prachtig. Punt uit :muscle:t2::+1:

1 like

Heel mooi. Vooral omdat je er al 15 jaar ‘naar toe werkt’. Geniet er van :+1::sunglasses:

1 like

Een bescheiden 16,5 cm. Maar wel een vrij plate pols.
Het horloge draagt echt ontzettend comfortabel. De lugs wijzen ook scherp naar beneden waardoor ze echt de pols stevig vasthouden.

1 like

Thats a nice Colt you got there.
Perfecte timing ook met je NA, NA alle Breitling gebash hier.
Lets make Breitling great again!

4 likes

Haha ja qua timing is dit een schot in de roos. Gelukkig krijg ik hier alleen maar felicitaties. :sweat_smile: En hoe je het dan ook wendt of keert, Breitling verdiend gewoon een plek binnen de horloge-wereld. :clap:

Heel mooie horloge! Breitling is de volgende naast men Black Bay! Geniet er van!

1 like

Mooie foto’s, gefeliciteerd met je lang gewenste Breitling. Dat moet een tof gevoel geven.

Zojuist dezelfde besteld voor mijn vader, ben heel benieuwd irl. Op jouw foto’s ziet het er iig top uit, beauty :ok_hand::grin:

1 like

Dankjewel! Het is inderdaad heel tof om deze nu in de collectie te hebben.
Leuk dat je hem voor je vader hebt besteld. Ik weet zeker dat die goed bevalt. :smile:

1 like

Mag ik vragen waar deze blauwe nog te bestellen is?

Ik heb het idee dat de Colt van mijn topic inmiddels is uitverkocht. Ik zie hem in ieder geval niet meer op de site staan. Wellicht heb je ook interesse in het nieuwe model?

2 likes

Die heb ik al…:sweat_smile:

1 like

Je kan nog eens rondkijken… er staan nog wel meer toffe Breitling horloges op. Gotta catch them all. :crazy_face:

Prachtig!

Heb net even gekeken, maar staat er niet meer bij. Alleen nog met grijze plaat zonder wings op de plaat.

Misschien een mailtje sturen, wellicht nog te leveren voor dezelfde prijs maar met levertijd?? Succes :+1:t3:

1 like