Hi all,
Ook mijn vrouw heeft last van het virus… vandaag opgehaald.
Wat een prachtig klok!
Oordeel zelf maar! hierbij wat foto’s
Hi all,
Ook mijn vrouw heeft last van het virus… vandaag opgehaald.
Wat een prachtig klok!
Oordeel zelf maar! hierbij wat foto’s
Geweldig mooie klok, maar wat heeft je vrouw behaarde armen!
Mijn beste,
Fantastisch!!
Een aangename verworvenheid voor een langdurige pols-tijd.
Orologio Signaturis Temporis.
mocht m ook even op de pols
Stoer en mooi (de Breitling maar ook zeer zeker je vrouw). Niet zo…die band met Breitling in megaletters. Op staal wordt deze nog mooier (that’s just me)
Mooi horloge. Daar zal ze veel plezier aan beleven. Gefeliciteerd
Gaaf hoor, helemaal top.
Super!!! Van harte. Mijn vrouw had er een, hebben we helaas verkocht (achteraf altijd spijt), maar nu is er weer wat anders gelukkig. Ze wil de Colt wel terug zei ze. Whoops.
In werkelijkheid is de klok veel mooier dan op de foto. Mooi subtiele kast en dito band.
Met de tekst ‘Breitling’ erop lijkt het té, maar het valt nauwelijks op. Deze band draagt overigens super comfortabel.
Hahaha!
Heerlijk horloge!
Heb je iets heel erg fouts gedaan…?
Nee viel gelukkig mee. Ze dacht dat ze hem niet meer mooi vond (moeilijk afleesbare dial) en eenmaal weg en vervangen door een TAG Heuer Aquaracer Calibre 5 met grijze dial, mist ze hem wel eens. Ik vroeg haar net nog of ze hem echt terugwilde, maar ze is nu heel erg blij met de TAG. De “tapistry” dial daarop is dan ook wel bijzonder fraai en ze kan de 41.5mm prima hebben.
das ook een mooie klok!
Echt een supermooi horloge!!!
Haha viel me ook al op. Ach beter wat teveel haar op de armen dan op de tanden ;). Gelukkig is een rubberen band geen haren verslindende band en lekker comfortabel.
Wel een leuke mooie stoere klok voor een vrouw. Mooier dan een damesbreitling. Ziet er ook niet te groot uit.
Nice
Heeft ze af en toe ook, alleen dan vraag ik of ze een rondje wil gaan vliegen op haar heksenbezem.
10 minuutjes later is het weer gezakt. gratis tip
Deze Colt heeft een hele subtiele kast, en idd deze rubberen band draagt zeer comfortabel.
Kan dus prima op een dames pols en ze glundert al dagen…
Fijn weekend
Mooie klok zeker op de rubber band.
Geniet ervan.