Inmiddels heb ik deze al een week geleden bij een forumlid opgehaald en natuurlijk de hele week al om de pols! Mijn grootste zorg was de blauwe wijzerplaat. Ik wil graag wat afwisseling in mijn collectie, maar de blauwe horloges die ik eerder heb gehad werden al snel niet meer gedragen.
Na een week moet ik zeggen dat ik hem al fantastisch mooi vond toen ik hem ophaalde, maar de liefde groeit op dit moment alleen maar! De wijzerplaat laat met verschillend licht ook een andere kleur zien. Met mijn smalle polsen draagt het horloge heel comfortabel. Past perfect. Je moet van de stijl houden…het is wel redelijk bling bling met de stalen band. Ik vindt het hem goed staan. Deze week nog even een leren band bij Ko bestellen om dat ook eens te proberen.
Even snel een foto en een foto van de huidige collectie. Daar gaat binnenkort zeker nog wat in veranderen. Nog even en ik heb alleen nog maar horloges met bezels haha. Ik merk dat ik deze gewoon als eerste pak.
De SARB is gisteren de deur uitgegaan en de Squale staat op de nominatie lijst om het veld te ruimen. Deze kan ik later altijd nog eens terug kopen heb ik hier geleerd. De Orient vertrekt daarna ongetwijfeld ook een keer, maar op dit moment draag ik deze nog regelmatig. Eerst volgende aanschaf wordt een dresser…maar ik ben er nog niet uit wat. Misschien iets vintage als een Constellation of wat moderns als een Nomos.