Dit horloge had ik al enige tijd in het vizier, zag hem met regelmaat hier voorbij komen en heb enige tijd getwijfeld bij het horloge van @berhan, maar de knoop toch niet door durven te hakken. Na het met veel plezier volgen van het Breitling bashing topic “waarom zo negatief over Breitling” kwam er opeens een link voorbij met een wel heel aantrekkelijk aanbod. Ik twijfelde alleen wel om een horloge ongezien en ongepast online te kopen via een site waar ik nog nooit van gehoord had. Na gerustgesteld te zijn door @Kaan heb ik toch de knoop doorgehakt. Op de bestel knop gedrukt en toen maar wachten. Ik kreeg meteen een bevestigings mail en werd de rest van het traject ook goed op de hoogte gehouden. Ik heb hem op 30 dec besteld en had het horloge 5 januari al in huis dat viel me helemaal niet tegen. En toen uitpakken ik ben echt aangenaam verrast door het horloge, niet te groot en draagt ontzettend comfortabel. Ben blij dat ik dit horloge in precies de goede uitvoering heb kunnen bemachtigen tegen een heel aantrekkelijke prijs. Vond het wel grappig om te zien dat op de garantiekaart het Breitling outlet in Roermond staat. Nu genoeg geschreven, tijd voor wat foto’s.
Mooie Colt!
Haha, mooie aanleiding! Ik vind dat je een goeie koop hebt gedaan, hele fraaie Colt dit. Wens je veel draagplezier.
De band is ook een feest om te dragen he! Het verstellen was even een beetje puzzelen maar als je het trucje doorhebt ook goed te doen.
Was idd even puzzelen, heb zelfs YouTube geraadpleegd om te kijken hoe het moest.
Gefeliciteerd
Mooie Colt! wens je heel veel plezier ermee.
een armed forces tool watch’ hij tikt ook heel mooi
Prachtige aanwinst
Echt schitterend! Ik was mij aan het oriënteren op een Seamaster, maar het Breitling bash topic heeft mij op andere gedachte gebracht.
Wat is de link? Is de aanbieding nog geldig?
Mits je genoegen neemt met de nieuwere Colt dial op leer. De rest lijkt (tijdelijk) weg te zijn.
Dank je wel. Ik wil hem op staal.
Zag hem ook bij Jaap (2007) voor min of meer dezelfde prijs. Voelt nu wat vreemd aan.
Echt een mooie aankoop. Gefeliciteerd!
Schitterend
Prachtige aanwinst … Proficiat met deze topper.
Nee hoor de nieuwere Colt is nog te koop hoor.
Wel een tikkeltje duurder ineens
Mooi! Veel draagplezier
Ja die hebben vast de Breitling-bubbel op het Horlogeforum gevolgd.
Mooi horloge! Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Mooi top Breitling gefeliciteerd
Gefeliciteerd, mooie aanwinst
Supergaaf horloge, gefeliciteerd.