NA: Breitling Colt 44

Een paar maanden terug kwam ik op dit verschrikkelijke forum terecht en toen begon de ellende. Uren bladeren, discussiëren en zoeken naar het perfecte horloge begon z’n tol te eisen en heb toen vol enthousiasme en heel eerlijk, vol ongeduld het mooiste horloge gekocht wat ik ooit heb gezien. De Breitling Avenger II Seawolf. Ik was op slag verliefd. En heel eerlijk. Af en toe mis ik 'm.

Maar het was uiteindelijk niet mijn horloge. Op dat moment. Mijn doel was simpel. Een knaller van een Breitling, voor iedere dag. En laten we eerlijk wezen, de Avenger is een flinke klatser die qua formaat best kan met mijn dikke polsen, maar één nadeel heeft; en dat hij voor dagelijks gebruik simpelweg te dik is. M’n overhemden, m’n truien, m’n jas, eigenlijk alles bleef er wel achter steken. En dat ging me tegenstaan. Zo erg dat hij vrij snel het veld moest ruimen en ben dan ook erg blij dat ik er hier iemand op het forum weer blij mee heb kunnen maken. Lucky bastard.

Maar toen ging de zoektocht verder. Met een snelheid van flipperen waar een bepaald persoon hier (we weten volgens mij allemaal wie ik hier bedoel) jaloers van wordt, heb ik de afgelopen weken horloges gekocht, verkocht, gepast en geruild. En toen kwam ik toch terug op het horloge dat ik vaker voorbij heb zien komen, maar nooit echt ervaren heb.

De Breitling Colt. 44. Moet natuurlijk wel op mijn polsen passen hè… En woei. Dit is 'm hoor. Nu echt dan. Tenminste. Voor nu.

Plaatjes maar dan. Het zonnetje scheen immers.

63 likes

Schitterende Breitling :ok_hand:t2: gefeliciteerd !

1 like

PRACHTIGE aanwinst !!!

1 like

:rofl: :rofl: :joy: :joy:
Eigen schuld dikke bult. Heeft je wel een mooie nieuwe aanwinst opgeleverd, gefeliciteerd!

1 like

Nice! Goed formaat ook zo te zien. Geniet ervan!

1 like

Heel lekker

1 like

Leuk gefeliciteerd :partying_face:

Nu ik zo die foto zie vallen mij die cijfers op aan de buitenkant van de wijzerplaat. Kan de functie in de handleiding niet vinden. Weet iemand die?

1 like

Van harte! :ok_hand::smiley:

1 like

Prachtig !! Ik zoek deze al zo lang in 41mm…
Geniet van deze aanwinst :smiley:

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Schitterend horloge. Mooi dat je hem uiteindelijk heb gevonden in 44mm. :smiley: :ok_hand:

1 like

Staat je prima.

1 like

simpelweg gewoon prachtig :star_struck: :ok_hand:

1 like

Dank Michel :slight_smile:

Dank :slight_smile:

Ha, thanks. Maar of het hiermee klaar is… :slight_smile:

Dank. Ben ervan overtuigd. Na de mismatch met de 42mm moet dit hem idd zijn.

:slight_smile:

Gevonden!

Beetje onzinnige feature voor dagelijks gebruik denk. Maar goed, het staat wel leuk :slight_smile:

Dank :slight_smile:

Dank! Stond er laatst één in het blauwe gedeelte. Goed je kans afwachten :slight_smile:

Dank naamgenoot :slight_smile:

Erg blij mee, thanks :slight_smile:

Dank, vind ik ook :slight_smile:

Dank Ludo :slight_smile:

2 likes

Oh wauw eigenlijk toch wel handig voor snel rekenen.

1 like

Haha! Zo ben ik nu, na een 44mm en 42mm Superocean, geëindigd bij een 43mm Avenger. :rofl:

Haha, ben gelukkig niet de enige dus. Schitterend horloge ook :drooling_face:

1 like

Hele mooie Breitling! Heel veel draagplezier!

1 like

Schitterend, veel draagplezier.

1 like