NA Breitling Colt 44

Beste Forum leden,

Ik zal mij eens voorstellen, ik ben Ron, 36 jaar jong en woon in best samen met vrouw en zoontje Jonah van 1,5 jaar + hondje Binkie:-)

Heb in mijn leven altijd een horloge tik gehad, als klein mannetje nep rolexen en omega’s en breitlings gedragen met de gedachte dat ik er ooit 1 zou kunnen kopen!

Na wat TW-Steel klokjes en een Guess Collection is het dan nu echt tijd voor een echt horloge:-)

Heb ondertussen al wat maanden speurwerk verricht op dit forum en op chrono24 en zat te twijfelen tussen een occasion omega sea of speedmaster voor ongeveer 3k of een breitling!

Zoals jullie weten heeft Roermond een Breitling outlet en heb regelmatig per mail gevraagd wat er voorradig was… t was het allemaal net niet, je kent het wel!

Ik zou zo graag een Nieuwe Breitling Colt uit de stickers willen:-)

Eergisteren zag ik op de breitling outlet site een 06 nummer staan, ik denk zal s voor de grap vragen of ze een colt op voorraad hebben.

Terwijl ik t dacht popt er een Colt 44 in de inventory als nieuw binnengekomen!

Even wat heen en weer geappt met een vriendelijke medewerker, Jafaar.

Ik wil graag het horloge komen bekijken in jullie winkel in Roermond, maar je raad het al… Corona regels maakte het moeilijk. Het horloge lag ook niet in Roermond maar in het filiaal in Lijnden. Dus zou per post naar mij opgestuurd gaan worden zonder het horloge fysiek gezien te hebben…

Dus ik zeg mag ik niet naar Lijnden komen om het horloge daar te bekijken?

Jafaar ging overleggen met de regio manager, binnen een paar minuten werd ik teruggebeld met de vraag of de regio manager mijn 06 mocht hebben zodat we een thuis bezichtiging konden afspreken!

Zo gezegd zo gedaan en een thuis bezichtiging voor vanmorgen afgesproken, Donald zou 3 horloges meenemen en een kitje om het bandje in te korten.

WoW fantastisch! Ik denk das een mooi begin van het nieuwe jaar,

Vanmorgen was d-day, toen is de regio manager van breitling bij mij thuis geweest.

Mooie verhalen over de technische aspecten van het uurwerk en de historie er van,

Ik was natuurlijk verkocht toen ik de Colt 44 zag, man man man wat een prachtige klok!

Er zijn verschillende meningen over Breitling op dit forum, maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak!

Anders zou het maar saai zijn op dit forum:-)

Aanschouw de foto’s, bedankt voor het lezen!

Mijn jaar is echt super begonnen met een mega goede ervaring met Breitling!

89 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige Breitling :ok_hand:

Erg mooie Breitling. Gefeliciteerd. Mooie service en goed opgelost, zo’n huisbezoek. Veel plezier ermee.

Geniet van je aanwinst.

image

1 like

Gefeliciteerd :grin: mooie Breitling.

Van harte!!

ik snap ook wel dat niet iedereen Breitling mooi vindt maar welk merk dan wel?

Het is een pracht merk met een mooie historie. Ik heb mijn Breitling sinds 2002 en heb er nooit iets mee gehad en loopt perfect! Geniet van je mooie aanwinst!

prachtig ! geniet ervan ! en niks mis met Breitling…

Stoere Breitling! Geniet ervan!

Prachtige Breitling :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met dit top-horloge en met de al even top-ervaring met Breitling !
Ik ben ook fan !

Mooi geregeld dat ze het horloge thuis komen leveren.
Veel draagplezier toegewenst met de Breitling Colt. :+1:

Gefeliciteerd met de Breitling en wat een service van Breitling :+1:

Ja ik heb het gedaan… heb mezelf in de trapkast gepropt om een foto te maken van de lumen!

7 likes

Gave klok, gefeliciteerd!

Congrats, veel draagplezier.

Prachtige aanwinst en wat een topservice van Breitling!
Enjoy :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd! Mooie Colt, veel draagplezier!

Gefeliciteerd met de aanwinst en welkom op het forum :slightly_smiling_face:

Heerlijke wekker, lekker van genieten ! En uitstekende service! :ok_hand: