Dacht maak even een incomming NA topic aan omdat ik zo weinig informatie kon vinden over dit specifieke model. Dit model is zo goed als alleen verkrijgbaar in de zwarte PVD versie. Gemaakt in de jaren ‘90 voor veiligheidsdiensten. Vaak met een logo op de wijzerplaat. Er waren ook modellen uitgebracht voor de ‘normale’ burgers, waar dit er een van was:
Gefeliciteerd met deze Breitling , heb ook even gezocht, kom niet verder dan dat deze tussen 1980-1989 gemaakt is. Maar als ik zo de tekst zie op de caseback, denk ik dat het een verwijzing is naar militairen maar weet dat natuurlijk niet zeker
A50035 zou moeten staan voor het model wat jij hebt (stainless steel) en M50035 voor de PVD versie. Het vermoeden is (volgens Breitling kenners) dat dezelfde caseback voor 2 modellen zijn gebruikt.
Schijnen ook nog een van de eerst fakes van gemaakt te zijn met een grijze plaat waar zowel mtrs als ft op de plaat staat.
Die jij laat zien is de Breitling met referentie A17035 denk ik? Die zie je idd vaak voorbijkomen. Hebben veel gelijkenissen. Bezel is anders, bij mij staat alleen het aantal feet vermeldt en de kast van die van mij heeft fixed lugs.
Hele mooie NA, geniet ervan! ook handig dat er een boodschappenlijstje op de case back staat voor alle basis benodigdheden voor een gezellige field trip