NA: Breitling Colt Skyracer

Staat je prima hoot, gefeliciteerd met je aankoop :+1: wat is de L tot L maat?

1 like

Staat erg goed! Tof horloge :grin:

1 like

Prachtig Breitling, gefeliciteerd en dat je er maar een lange tijd van mag genieten!

1 like

Die zwart groene combo is echt tof!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, heb hem zelf ook, zeer fijn horloge, mijn polsomtrek is ongeveer gelijk aan de jouwe, maar doordat het horloge goed te fixeren is en lekker licht geen probleem om te dragen. Geniet er van!

2 likes

Dank!

1 like

Dankjewel! De L tot L is 55mm :disappointed_relieved:

De lugs buigen gelukkig scherp naar beneden, dan is het goed te doen.

Thanks! De standaard band heeft het maar liefst 30min volgehouden tot ik ging swappen :sweat_smile:

1 like

Geweldig mooi horloge! Heel veel draag plezier en nu maar hopen dat ie mag blijven.
Maar mocht ie in de blauwe hoek verschijnen dan zijn er volgens mij liefhebbers genoeg!

1 like

:dizzy_face::dizzy_face: is de bukkel kapot ??

1 like

Haha nee ik ben gewoon heel erg van het banden swappen.

1 like

Dankjewel!

Ik denk het ook ja :grin::+1:

1 like

Gaaf hoor! Ik heb ‘m van @anon53002072EV ook om de pols gehad. Super lichtgewicht en een makkelijke beater door het quartz uurwerk. Enjoy!

2 likes

Heb hem zojuist besteld.
Dus moet redelijk vlot eraan hangen.

1 like

Heel gaaf! Ik ‘kijk’ er ook al een tijdje naar. Die foto’s met groene NATO zijn echt geweldig!

1 like

Dankjewel! Helemaal mee eens!

Ik zie je foto’s op Instagram dan tegemoet :+1: ik ben wel benieuwd want van de stock foto’s leek de zwarte band beter te staan maar die groene NATO die ik erop heb gezet kleurt er goed bij… wie weet!

1 like

Dankjewel!

Oké, ja normaal is 50 wel de max bij mij. Maar zo te zien gaat het best goed bij jouw pols. :+1:

1 like

Ik dacht dat 48 mijn max was maar zelfs mijn vriendin kan deze hebben :joy:

4 likes