NA: Breitling Colt Skyracer

Ik maak niet vaak een NA topic, maar ik heb een goed gevoel over deze. Ik kijk al een paar maanden naar de Skyracer, eigenlijk begon het toen ik wat plaatjes van @anon53002072EV zag. Meteen opgezocht en toen zag ik dit:

What the f*ck. Dat is gigantisch. Ik wilde het horloge nog steeds maar ik had constant in m’n hoofd dat ik hem niet kon hebben dus maar een beetje laten zitten.

Een paar weken later zie ik dat @daffie hem ook had gekocht, snel een pb gestuurd en de week daarop gaan passen :grin:. Het viel me ontzettend mee en ik was eigenlijk meteen verliefd. Hier de eerste keer dat ik hem probeerde:

Inmiddels is het horloge bij mij beland en ik ben er erg blij mee. Ik durf het tegenwoordig niet eens meer te zeggen maar misschien is het wel een blijvertje… :sweat_smile:

En nu de plaatjes:

59 likes

Voor de banden is de mat 21mm, das past nog beter :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

1 like

Toemaar, een prachtig horloge. Veel plezier er mee.

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand:

Ben er ook al maanden naar aan het ‘kijken’ maar inderdaad die lug-naar-lug.
Hoe groot is jouw pols ?

1 like

Doe je goed.

Ik wilde hem gewoon omdat.
Eenmaal in bezit ontdekt dat het een bizar goed horloge is.

Geniet ervan, en GEBRUIK hem want dat voelt goed en brengt hem volledig tot zijn recht.

3 likes

Mooi horloge! Veel plezier ermee! :ok_hand:t2:

1 like

breitling maakt zeer mooie horloges :+1:
als ik niet zo merk gebonden was dan had ik er ook een :smiley:
geniet er van, …… tof :ok_hand:

1 like

Dankjewel!

Mijn pols is 16,5-17cm ervan afhangende hoe warm het is :sweat_smile:

1 like

Topper is het Ruben en staat jou ook erg goed! Veel plezier met deze Breitlight knaller. :ok_hand:

1 like

gefeliciteer! Mooie foto’s ook :wink:

1 like

Dank voor deze NA!
Grappig ik had precies hetzelfde bij deze… 45mm… da fuck!? Maar dat valt dus wel mee zeg je, cool!!

Hij is ook heel licht toch?

Echt een mooie aanwinst! :+1:
Veel plezier er mee!

1 like

Komt goed :ok_hand:

Ik ben benieuwd hoe die groene band staat, ook maar eens even naar kijken.

1 like

Thanks David :grin::+1:

1 like

Dankjewel!

1 like

Dankjewel!

Hij weegt uit m’n hoofd 54 gram :ok_hand: ik zou normaal nooit voor zo’n groot horloge gaan maar hier werkt het om de één of andere reden :grin:

2 likes

Staat een groene rubber te koop op MP

2 likes

Erg mooi met die groene nato ook, veel plezier ermee!
*Prachtige foto’s trouwens :hushed:

1 like

Blijft een mooie Breitling, zal er wel eens komen :heart_eyes:
Maar mijn gevoel wil er steeds niet meer dan 1000€ aan geven, momenteel liggen de prijzen iets hoger. Als ze zakken, is die de mijne :blush:

1 like


Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst , een goede en degelijke keuze.
Draagt heerlijk , je voelt hem nauwelijks en kan een stootje hebben. Een echte toolwatch. Gaat regelmatig mee naar het werk .

3 likes