Zaterdag morgen, 08:30. Het weer is niet zo geweldig, ‘s middags een tweetal verjaardagen op de planning staan, en dus zoals elk weldenkend mens ga ik ervan uit dat we deze morgen eens even
he-le-maal niets gaan doen. Slechts één kleine kink in de spreekwoordelijke kabel: mijn vriendin is iets minder weldenkend😅 volgens haar de Perfecte morgen om in Roermond door het OutletCentre te slenteren(?!). Met frisse, hele frisse tegenzin pak je je als goede man op en gaat mee, de punten zijn binnen voor vandaag…
Na een winkeltje of vijf gehad te hebben, glip ik even snel de Breitling winkel binnen, de modelletjes liggen me zo verlekkerd aan te kijken van uit de etalage, terwijl ik eigenlijk helemaal niets “heb” met het merk. Mijn vrouw vind het niet erg, zij gaat nog wat andere winkels in en spreekt de lichtelijk dwingende woorden: Alleen kijken hè!
En dan, valt alles in een keer op z’n plek… de geur van verse koffie, een rustige winkel, lekker muziekje
Een Colt die mij meteen aanstaat, iets ingetogener dan ik gewend ben vanwege zijn rustige wijzerplaat leren band…
een vrouwenstem die lief vraagt: wilt u hem misschien even passen meneer? Nee zeggen heeft geen zin meer, ik ben verliefd… op de ambiance, de stem en het horloge… het kwaad is geschied voor ik er erg in heb.
Hopelijk… zijn de punten die ik deze morgen gescoord heb door mee te gaan winkelen, genoeg om dit recht te praten🤷♂️
En natuurlijk een paar foto’s van mijn “daily beater”