NA: Breitling Colt

People,

nadat ik de Breitling SuperOcean had verkocht, tegen al mijn verwachtingen in, ben ik toch weer op zoek gegaan naar een nieuw horloge. Hoewel ik weer redelijk wat bezichtingen heb gedaan, zat er niks tussen wat mij kon bekoren. Sterker nog… De wil naar een nieuw exemplaar begon zelfs af te nemen. Ik was voornemens onder de 2000 te blijven omdat ik duurder gewoon niet waard ben. Tot ik deze zag op internet… Een Breitling Colt Quartz. Jawel, quartz! Het feit dat-ie altijd op tijd loopt bevalt me prima! Horloge is 6 maanden oud, komt op de Breitling vouwsluiting en is niet al te dik door het quartz uurwerk. Ik ben verliefd…

Bedankt voor het kijken :slight_smile:

21 likes

Mooie aanwinst, staat je goed!
Iets betâh draagbaar dan de PO XL :wink:

Enjoy! :wink:

Gefeliciteerd en veel draagplezier. Dankzij de silicoonband in weer en wind altijd prettig om de pols.

Mijn beste,

Proficiat met deze prachtige, solide aanwinst!!
Veel plezier er mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Blijft mooi zo’n Colt. Wellicht voor in de toekomst rubber vervangen voor leer.
Nóg mooier in mijn optiek.

Gefeliciteerd! Op staal is ie ook erg lekker😉

Nice :+1: veel plezier ermee!

Het rubber mistaat de klok zeker niet. Ook het draagcomfort is erg hoog, hoger dan bij leer.

Hij blijft mooi zo. Met name de vouwsluiting geeft het een stoere uitstraling.

@cash kijk, zijn broer!

Rubber draagt inderdaad lekker, en deze sluiting is wel super instelbaar. Omdat de oppervlakte
van deze sluiting groot is, wordt deze wel snel lelijk t.o.v. de klok en de band.

Maar goed, voor nu ontzettend veel draag plezier! Breitling rules!

Mooie klok hoor! Gefeliciteerd!

Heel mooie aanwinst, deze Colt. Veel draagplezier toegewenst :thumbsup:

Van harte!
Heel mooi zo’n Colt! :+1:
Veel plezier er mee…

Mooie Colt op rubber. Op leer zou het ook nog kunnen. Van harte met je aanwinst.

Proficiat! Mooie horloge. Veel plezier ermee!

Heel fraai op blauw rubber👍🏻

Gefeliciteerd!:slight_smile: veel plezier er mee.
Ik kijk er zelf nog steeds te vaak naar, en achteraf afvragen hoe laat het nu eigenlijk is. ( Zelf in het bezit van de auto) Valt me op dat deze beter in de smaak valt dan zijn voortganger.

Proficiat met je mooie aanwinst .

Rubberen band en Quartz 2 dingen waardoor hij direct al (onverdiend) met achterstand begint.
Maar dan toch… moet ik toegeven dat dit wel echt een brute klok is en dat bandje past er stiekem gewoon perfect bij. Goed ruig!

Zit ook erg lekker om de pols! Na een jaar lang switchen lijkt het erop dat ik eindelijk rust in de keuze heb haha.

Zit lekker, loopt altijd goed en ziet er gewoom erg mooi uit.