NA: Breitling Endurance Pro IRONMAN 70.3 LE

Goed verhaal, en hele mooie Breitling
Zoiets staat heel hoog op m’n verlanglijstje

1 like

IRONMAN? klinkt best wel toepasselijk voor mij als half bionische man van 6 miljoen… Mooie kleurstelling en niet te missen. Voelt zo licht niet heel anders dan je gewend bent? Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Toevallig zelf deze week zitten kijken en vind dit de mooiste kleur. Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb (nog) geen Breitling, maar op foto’s ziet het er inderdaad altijd schitterend uit. Dat andere merken mogen volgen. Ik erger me altijd kapot aan spiegelend glas.

1 like

Is voor mijzelf wat te druk maar dat neemt niet weg dat dit een super horloge is met goed verhaal. Kleur is ook erg gaaf en Breitling logo verwerkt in de secondewijzer is bruut :+1::star_struck:
Veel plezier ermee.

1 like

Dank aan jullie allen :smiley: Ook de mensen die ik niet persoonlijk geciteerd heb :pray:

6 likes

Nee volgens mij ben ik uitdaging genoeg… daarnaast heeft ze een baan :joy:

Ja t.o.v. de Panerai die ik nu weer even opgeborgen heb is dit wel anders inderdaad :sweat_smile: Maar de rubberband van de Panerai is soepeler en zit me fijner om de pols. De band van de roze 38mm Endurance is ook een stuk soepeler dan degene op mijn Enurance. Overigens draag ik ook regelmatig een G-Shock die kwa dragen wel weer lijkt op de Endurance. We blijven er een beetje mee bezig… je kent het wel :sunglasses:

2 likes

Proficiat :partying_face:

1 like

Leuke introductie om te lezen, ik kende deze historie namelijk nog niet. Prachtige foto’s van een bijzonder horloge. Geniet van je sportieve NA en uiteraard gefeliciteerd

1 like

Erg mooi horloge! En zeer smaakvolle foto’s geschoten :ok_hand: Zo komt het horloge wel tot z’n recht.

Geniet ervan Marco! :raised_hands:

1 like

Supergaaf deze kleuren combi Endurance Pro. :ok_hand: Mooie aanwinst weer. Geniet ervan. :+1:

1 like

Proficiat :partying_face:
Mooi en bijzondere Breitling :star_struck:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet er lekker van samen!

1 like

Vet hoor!!!

1 like

Heel tof horloge. Foto’s mogen er ook zijn. Van harte!

1 like

GGG: Gaaf verhaal, Gaaf horloge en Gefeliciteerd :tada:

1 like

Woaw… die kleur…fantastisch. Van harte.

1 like

Een heerlijke aanwinst erbij, veel draagplezier gewenst.

1 like

Supergaaf! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooi! Geniet ervan

1 like