NA: Breitling Endurance Pro IRONMAN 70.3 LE

Een goedemiddag op deze zaterdagmiddag 1 november 2025 beste HF lotgenoten :wave:t3:

Wa hedde nou wir gekocht MannetjeMar? Nou niks… de verjaardagscyclus was er weer in huize Mar en deze keer kreeg ik (voor de trouwe lezers) inderdaad wederom een horloge kado :partying_face: Een aantal jaren geleden deed mijn vriendin me verassen met een Sky-Dweller… dit jaar kwam ik al surfend op het webs een kekke kleur Endurance Pro tegen :flushed: Die “luste” ik wel!

Op de site van Breitling kon je hem in je mandje doen; maar als trouwe klant bij de firma Schaap en Citroen wilde ik mijn aankoop daar doen. Toen ik me gemeld had bleek het horloge in de pre-order modus geschoten te zijn op de site van Breitling :smirk: Chips! Dat was balen… in de tussentijd ben ik in Genève bij o.a. Breitling geweest en daar wisten ze me te vertellen dat het eind oktober zou komen… en dat was ook zo :smiley: Ergens vorige week kreeg ik een appje dat het horloge binnen was. In de tussentijd had mijn vriendin al gevraagd of ik hem voor mijn verjaardag wilde… wat denk je :rofl:

Dus vandaag, samen met mijn “pinautomaat”, de Endurance Pro IRONMAN 70.3 World Championship 2025 opgehaald.

Eerder had ik een gele en licht blauwe Endurance Pro. Maar die heb ik toen weer eens verkocht.

Deze die ik nu gekregen heb is echt waanzinnig kwa kleur! Vind ik.

Eerst nog even wat info…

Breitling doet dus iets met de IRONMAN organisatie. Hoe het precies zit weet ik niet, maar iets in de trant van sponsering dan wel samenwerking. Ze hebben verschillende uitvoeringen die zich vertalen in een andere kleur dan wel een titanium kast hebben in plaats van het reguliere Breitlight van waar de meeste Endurance Pro’s uit bestaan.

In de omschrijving van mijn Endurance komt 70.3 naar voren. Dat staat voor een halve IronMan of te wel in totaal 70.3 miles (zwemmen, fietsen en hardlopen).

Voor jullie informatie: Ik doe daar niet aan :joy:

Deze Endurance betreft een gelimiteerde oplage van 300 stuks en is gelieerd aan het IronMan 70.3 world championship te Marbella, Spain op 8 en 9 november van dit jaar.

Voor de geïnteresseerden: www.ironman.com

In bovenstaand plaatje zie je het logo wat terugkomt in mijn horloge. #gewoonleuk

De Endurance is gewoon een heel tof horloge. Echt grab and go! Draagt fijn door zijn zeer geringe gewicht. Het horloge zonder band is ongeveer 35 gram, met band nog geen 70 gram. Verder is het horloge ongevoelig voor swirls of krasjes :stuck_out_tongue_winking_eye: En de AR coating van Breitling is de beste die er is! Echt bizar… net alsof er geen glaasje in zit.

Mar… te veel woorden; wij willen foto’s zien…

Hier langs de Endurance van mijn vriendin…

Zo… nu ren ik even naar de schuur, zet mijn fiets buiten zodat ik bij mijn zwembrilletje kan :v:t3:

138 likes

Leuk verhaal. Vrolijke Breitling

2 likes

Echt een héle vette kleur dit , gefeliciteerd met deze knaller Marco :ok_hand:t2:

1 like

Zeer mooi!

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Heel tof!!! Gefeliciteerd

1 like

Veel plezier met deze sportieve topper!

1 like

Toffe aanwinst :ok_hand: veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst!

1 like

Is die vriendin toevallig toe aan een nieuwe uitdaging? :sweat_smile:

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Gaaf horloge. Veel plezier!

1 like

Gaaf en gefeliciteerd

1 like

Vette uitvoering … :blush::+1::+1:

1 like

Toffe aanwinst en een goede kleur! :+1:t2: Veel plezier ermee Marco!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze grandioze Breitling!!
Ziet er fantastisch uit.

Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik vind het een topper :grin: veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd!!!

Ik vind deze ook echt prachtig :star_struck:

Die wil ik ook wel, maar mijn figuur geeft meteen aan dat ik niet heb deelgenomen :rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Mooie kleurstelling heeft deze zeg, gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd, supermooie Breitling, veel plezier ermee :+1:

1 like