NA: Breitling Navitimer 01 RB012012/BA49

Goedemorgen op deze zonovergoten zondagochtend! :sunny: Afgelopen vrijdag heb ik een schitterende Breitling overgenomen van een forumlid. Deze Navitimer 01, dus met het in-house automatische Breitling uurwerk B01, is gemaakt van 18 kt. roségoud, 43 mm in diameter en weegt maar liefst 128 gram (head only)! :smile: Het uurwerk komt dus uit de stal van Breitling zelf en wordt volledig door Breitling vervaardigd. 70 uur gangreserve, een kolomwiel en verticale koppeling. Ook al kan je het uurwerk niet bewonderen door de case back, vind ik dat persoonlijk geen probleem. Een massief roségouden schroefdeksel is immers fantastisch om naar te kijken én het zorgt voor meer draagcomfort dan een zichtbodem, vind ik. Dit exemplaar is gemaakt in 2012. Voor deze Breitling heeft mijn Seamaster moeten wijken, maar ik ben er vol van overtuigd dat dat de juiste keuze was. Ik blijf naar het blinkende goud staren en in ieder licht is de gloed en de kleur net weer iets anders. :heart_eyes: Enfin, genoeg gesproken. Hier zijn een aantal foto’s:

!

Dank voor het lezen/kijken! :blush: :+1: Fijne zondag.

117 likes

Heel mooi! Rosegoud en klompen, prima combi :ok_hand:

13 likes

Prachtig horloge! Enjoy :slight_smile:

1 like

Prachtig! Erg mooi, staat bij mij ook op de lijst. Geniet er van! DIBS :smiley:

1 like

Prachtige aanwinst!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd.

1 like

Wat een top apparaat Dennis :star_struck: Prachtig :ok_hand:

1 like

Wauw, dit is heel mooi! Deze is voor mij echt grail materiaal!

1 like

Wauw!
Hier ga je plezier aan beleven, zo een bijzonder fijn en gaaf horloge.

Ik heb er een canvas band voor laten maken, maakt hem wat meer universeel draagbaar.
Vond hem vaak iets te “statig” op leer.
Wel prachtig op leer hoor…ding is altijd en overal prachtig.

Wat een schoonheid.
Gefeliciteerd

5 likes

Geweldige NA…dé mooiste Navitimer imo. Van harte! :ok_hand:

Ps vanavond krijg ik jouw ex Tantalum Sedna op de koffie…ben zeer benieuwd. :sunglasses:

2 likes

Ik vind het glaasje altijd zo mooi verwerkt in deze Navitimers👍

3 likes

Prachtig, erg mooi!

2 likes

Prachtige switch gemaakt Dennis :sunglasses: … ik heb vrijdag ook een gele Breitling besteld :sparkles: Geel plastic wel te verstaan :joy: #Endurancepro :swimming_man:t3:‍♂ :biking_man:t3:‍♂ :person_climbing:t3: :basketball_man:t3:‍♂

:person_in_lotus_position:t3:‍♂

4 likes

Gewoon een prachtig horloge! Geniet ervan :grinning:

1 like

Schitterend horloge. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Geweldig :ok_hand::ok_hand:

1 like

Congratz Dennis !
Mooi horloge :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge. Maar voor mij een beetje te druk.

1 like

Mooi horloge. Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge!
Rosé komt er mooi uit zo in de zon.

Geniet er van!

1 like