NA Breitling Navitimer 816

Vandaag een nieuwe aanwinst ontvangen de Breitling Navitimer 816 overgenomen van @Cobretti. Erg blij mee, in het verleden dit horloge eerder gehad wel in mindere staat destijds. Ook de 1806 en de cosmonaute gehad maar dit type is voor mij de mooiste. Ondanks dat ik voor mijn werk de meest mooie horloges en juwelen tegenkom blijven dit soort toolwatches me aantrekken en gelukkig nu weer 1 in perfecte staat in de verzameling.

68 likes

Zeker een mooie, gefeliciteerd :+1:
Ik vind de band er persoonlijk niet zo heel goed bij passen maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk

2 likes

Gaaf! Die 816’s zijn prachtig. Veel plezier!

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:t2:

Heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Gave Navitimer, echt een icoon

1 like

Mooi! Lekker contrast ook met die paar rode/oranje accenten (kan ik niet goed bepalen op de foto).

1 like

Heb op de vorige een bruine crocoband gehad dat stond hem erg mooi vond ik. Wellicht koop ik later nog een lichtbruine band of een heuerville model erbij deze kan wel veel soorten banden hebben. Ben hier overigens ook erg content mee.

1 like

Heeul mooi!

2 likes

Schitterend horloge. Gefeliciteerd. Mooie kleurstelling. Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi​:ok_hand:t5::ok_hand:t5::ok_hand:t5:

1 like

Congrats.

2 likes

Schitterend. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Dat is een hele mooie Navitimer, veel draagplezier toegewenst met je NA. :+1:

1 like

Prachtig horloge! :ok_hand:

Van harte gefeliciteerd met deze beauty; ik wens je er een fijne tijd mee! :slightly_smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd! Gave bezel (rand?) ook zeg :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge!

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd🎉 en nu houden😉 nah eigenlijk zie ik hem graag snel in het blauwe gedeelte😂

2 likes

Mooie Navitimer. Proficiat.

1 like

3 likes