NA: Breitling Navitimer Chrono-Matic Limited Edition

Gave Navitimer! :+1:

1 like

Poeh wat gaaf. Van harte!

1 like

Bijzonder mooie Navitimer. Zelf heb ik niets met Breitling, maar deze is serieus mooi.
Ik snap dat deze de zoektocht waard was.
Missie geslaagd.
Heel veel plezier en dat je hem lang mag dragen.

1 like

Je bent er zo verliefd op, mag ie niet één nachtje om de pols? :wink:

Ontzettend mooie aanwinst! Geniet er van, en zo te lezen doe je dat al :dizzy:

1 like

Leuk verhaal en een schitterende Navitimer! Véél mooie momenten gewenst.

1 like

Prachtig verhaal, prachtig horloge.
Genieten gaat wel lukken denk ik. :ok_hand:t3:

1 like

Leuk, je enthousiasme en begrijpelijk! Gefeliciteerd! :partying_face: :beers: Mooie foto’s ook, trouwens!
Sowieso een gaaf en legendarisch stuk horlogegeschiedenis: het Chrono-Matic-project. :nerd_face:

1 like

Van harte. Ook aan deze kant is de navi een bucketlist item :slight_smile:

1 like

als ik eerlijk moet zijn heb ik altijd wel bewondering voor het merk breitling gehad maar tot op heden nog steeds niet in de collectie :smirk:
steeds al ik in een winkelketen hier in de buurt kom weet ik een AD die dit merk verkoopt en steeds ga ik er ook naar kijken :nerd_face:
en nu met uw NA over de Navtimer (ook een favo van mij :star_struck:) moet ik er toch eens serieus over denken om toch die stap te zetten :thinking:
al bij al, je hebt reeds een mooie verzameling breitlings
en nu deze Navtimer erbij :+1:
draag hem met plezier

1 like

Het woord is iconisch is weliswaar een beetje onderhevig aan inflatie (alles, iedereen en z’n moeder is tegenwoordig iconisch) maar met de Navitimer heb je toch wel écht een icoon om de pols. Prachtige Chrono-Matic en het feit dat ‘the hunt’ zo lang heeft geduurd zal het dragen des te leuker maken :star_struck: Gefeliciteerd en veel draagplezier ervan :muscle:

1 like

Schitterende navitimer! Was zelf eigenlijk nog niet echt bekend met deze uitvoering, maar ik ga mijn ogen maar eens open houden ook….
Leuk verhaal om te lezen en goede foto’s en elke deelnemer in het “Breitling is so underated - camp “ is meer dan welkom natuurlijk :wink:
Geniet ervan!

1 like

Dank allen voor jullie vriendelijke woorden/complimenten en voor het delen in mijn enthousiasme!

Blijkbaar ben ik niet de enige die het een schitterend horloge vindt, getuige de vele likes op mijn NA post. Wauw! Jullie enthousiasme maakt de pret nog dikker!

Allemaal op jacht dus, want zoals een wijs man ooit zei :wink::

1 like

Kijk… dit is hobby, dit is passie! Van harte en dat je er minimaal de komende 20 jaren plezier van mag hebben :ok_hand:t3:

1 like

Geweldige aanwinst en leuk verhaal!:sunglasses:

Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Wat een verhaal,en ja als je het helemaal niet meer verwacht,dan boem patat.
Mijn ding is het zekers niet,ieder zijn meug hè,veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd, wat een mooi horloge en ik vind het gaaf voor je dat hij na lang wachten via de zoekopdracht boven is komen drijven.

1 like

Helemaal fantastisch!
Tophorloge van een mooi merk.
Geniet ervan!

1 like

Ik had deze zelf ook nog nooit eerder gezien maar wow, wat een prachtige Navitimer :ok_hand::fire:!

1 like

Geweldig, hier spat passie vanaf. Gefeliciteerd en wat een prachtige reis naar zo’n unieke Navi. Geniet ervan!!!

2 likes