Hoe doe je dat dan? Ik snap niet welke de digitale tijd is van de drie. Oh en ik heb een Aerospace gehad, dus ben geen digibeet o.i.d.
Haha, dat heb ik dan ook niet gesuggereerd.
Mij kan je ansich best een digibeet noemen, al helemaal voor m’n leeftijd.
Trial and error was de manier waarop het mij was gelukt. Het was volgens mij die waar de stipjes knipperden. Heerlijk vaag maar verder kan ik ook niet helpen.
Hahaha jeetje, maar snap het wel,dit was de eerste Pluton, was voor Breitling zelf ook een beetje trial and error
Ik heb 'm nu staan op een 74.55 met een stipje wat knippert. Maar wat voor tijd geeft dit aan?
Heb even voor je gezocht en kwam dit tegen: EAS 900.231_movement_manual.
Download link:
http://forums.watchuseek.com/attachment.php?attachmentid=880960&d=1353379431
Oh dit is heel handig! Thanks!!!
Graag gedaan! Hopelijk heb je er wat aan
Die handleiding is super! Het digitale gedeelte functioneert echter niet goed, het is volgens mij ontregeld. In de handleiding staat dat bij een batterijwissel alle functies naar 0 en 1 gezet moeten worden zodat het horloge reset als het ware. De verkoper gaf aan dat de batterij recent is vervangen en ik vermoed dat de horlogemaker dit niet gedaan heeft. Ik durf zelf niet de batterij te vervangen omdat je met een pinnetje in een gaatje in de brug moet drukken. Misschien kan onze quartzkoning reparatuer @martijnv 'm eventjes resetten?
Die handleiding heb ik uitgeprint, het is inclusief demontage en montage handleiding van het uurwerk! Super handig, zelfs het batterij vervangen staat beschreven.
Fijn dat ik mijn bijdrage heb kunnen leveren :)!