NA: Breitling Navitimer ref 806 uit 1966

New Arrival… Breitling Navitimer ref. 806 ‘Jim Clark’ vintage chronograaf uit 1966

Vandaag een ritje naar omgeving Leuven voor het ophalen van dit schitterende horloge van een mede-forumlid. Hij stond maar eventjes in het blauwe gedeelte voordat ik een prima deal kon sluiten. Een snelle wristshot en een sneller close-up…

Het toeval wilde dat ik er vandaag achter kwam dat ik via omwegen de Bulova Accutron Astronaut GMT welke ooit van hetzelfde forumlid is geweest in mn collectie heb. Dus even snel die opgepikt voor vertrek voor een korte hereniging :slight_smile:

Thanks @septentrio / Andy voor de koffie, de hartelijke ontvangst en de extra strap!

33 likes

Prachtig. Gefeliciteerd

1 like

Subliem! Voor dat geld/conditie worden ze steeds moeilijker te vinden, ik heb er heel eventjes serieus over zitten denken. Heel even maar. :wink: Top-aankoop, wordt alleen maar meer waard - en rap ook denk ik.

Geweeeeldig, een ware klassieker! :raised_hands:

Geniet ervan Chris, was zeer fijne ontmoeting :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd!hij is echt prachtig.

Man wat een mooie aanwinst van harte gefeliciteerd :ok_hand:

Normaal ben ik geen grote fan van breitling maar dit is echt een prachtig horloge. Draag hem in gezondheid!

Mijn beste,

Man man man, wat een “parel” is dit!!
Grandioos!!
Ik wens je er derhalve een gezegende tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Schitterend! Enjoy

Ik zag hem voorbij komen in het blauwe gedeelte, maar te laat! Van harte gefeliciteerd met deze schoonheid! Als je hem hopelijk alweer snel zat bent dan hoor ik het graag :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gefeliciteerd, erg fraaie vintage, veel plezier er mee :ok_hand:
In mijn jeugd heb ik Jim Clark nog zien rijden op het circuit van Zandvoort, maar ik heb niet op zijn horloge gelet :grin:

Heel mooi, prachtige aankoop! Geniet ervan :+1:

Prachtig horloge en prettige verkoper!

1 like

Prachtig :heart_eyes: geniet ervan
Als Andy hier maar geen spijt van krijgt :wink:

Ah, daar is 'ie. Ik twijfelde ook nog even toen ik advertentie zag. Prachtig! :ok_hand:

Nu koop je nog de stopwatch en je hebt hem compleet!

1 like

“tis geven en nemen in’t leven” zegt mijn vriendin terwijl ze het geld al in beslag neemt voor de huis renovaties :joy: