New Arrival… Breitling Navitimer ref. 806 ‘Jim Clark’ vintage chronograaf uit 1966
Vandaag een ritje naar omgeving Leuven voor het ophalen van dit schitterende horloge van een mede-forumlid. Hij stond maar eventjes in het blauwe gedeelte voordat ik een prima deal kon sluiten. Een snelle wristshot en een sneller close-up…
Het toeval wilde dat ik er vandaag achter kwam dat ik via omwegen de Bulova Accutron Astronaut GMT welke ooit van hetzelfde forumlid is geweest in mn collectie heb. Dus even snel die opgepikt voor vertrek voor een korte hereniging
Subliem! Voor dat geld/conditie worden ze steeds moeilijker te vinden, ik heb er heel eventjes serieus over zitten denken. Heel even maar. Top-aankoop, wordt alleen maar meer waard - en rap ook denk ik.
Ik zag hem voorbij komen in het blauwe gedeelte, maar te laat! Van harte gefeliciteerd met deze schoonheid! Als je hem hopelijk alweer snel zat bent dan hoor ik het graag
Gefeliciteerd, erg fraaie vintage, veel plezier er mee
In mijn jeugd heb ik Jim Clark nog zien rijden op het circuit van Zandvoort, maar ik heb niet op zijn horloge gelet