De Navitimer van @Watchgoose gekocht!
Even gepoetst en om de pols, supergaaf die blauwe wijzerplaat, maar eens kijken naar een lichtbruine band!
Whaaa, mooi een icoon doe ook hoog op mijn lijst staat.
Zeker een mooie cognac alligator met witte stiksels en mooie breitling vouwsluiting geeft deze klok een super uitstraling.
Leuk om naar te zoeken.
Veel plezier ermee.
Grtn Leen.
Mijn beste,
Proficiat met deze prachtige aanwinst!!
Een magnifieke klok, zijnde een sieraad voor om de pols!!
Veel plezier er mee.
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie aanwinst! Veel draaggenot…
Schitterend! Geniet ervan!
Ja, ben helemaal geen Breitling fan, maar deze is aan de ene kant een icoon, aan de andere kant met die donkerblauwe wijzerplaat ook weer wat afwijkend.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Lastig, mijn IWC Fliegerchrono zit al op zwart croco, en dit type band hoort echt bij de Navitimer… Maar de twijfel is er hoor!
Van harte met deze icoon !
Wat een geweldig horloge is dit !
Veel plezier met deze klassieker.
Allemachtig, wat een beauty deze Navitimer. Zeker een all-time klassieker. Ik zou zelf de bruine alligator op vouwsluiting nemen. Ook de doornsluiting staan fantastisch trouwens. Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst!!!
Gefeliciteerd me de nieuwe aanwinst!
Mesh zou hem ook leuk staan
Wow!! Heel erg mooi, zeker met deze plaat. Cognac gaat vast mooi staan, maar denk dat donkerbruin (croco) ook niet verkeerd is…
Veel plezier ervan!
Inspiratie:
http://forums.watchuseek.com/f15/photos-navitimer-brown-straps-387924.html#/topics/387924?page=1&_k=g2q5pe
Pracht van een horloge!!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Gefeliciteerd, en het is al gezegd maar ik doe het nog eens over; wĂ t een icoon!
Super, proficiat! Hier in zwarte Sinn uitgave
Prachtig!
Een mooie! Gefeliciteerd
Geeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Veel draagplezier toegewenst.