NA: Breitling Navitimer

Erg mooie Breitling , ik hou niet van Breitling maar dit is een mooie

2 likes

Je haalt me de woorden uit mijn mond!

Dit is wel een heel fraai exemplaar. Gefeliciteerd!

1 like

Maakt eigenlijk niet veel uit wat er op gaat heel veel leer staat hem goed, wel de gevulde banden, als je op de breitling site zijn veel verschillende banden te bewonderen, en in de configuratie te bewonderen.
Succes met zoeken van band en sluiting.

Grtn Leen.

1 like

Sluiting blijft gewoon deze doornsluiting, het horloge is zelf al dik genoeg, laat hem graag makkelijk onder een manchet verdwijnen.
Heb mijn zinnen op die struisvogelband gezet en wellicht ooit eens een gevulde cognac crocoband met witte stiksels

Lumeshot:

1 like

Ha guys,

Weet niet wat me gebeurt met alle reacties op mijn blauwe struisvogelband terwijl het topic om andermans NA Navitimer draait… maar dank voor de vele leuke reacties en zelfs PB’s!!
Ik heb de band al een flinke poos gelee uit Duitsland laten komen. Via Uhrenbandversand. Talrijke positieve ervaringen mee. Hadden een tijd lang diverse echt fraaie en bijzondere struisbanden zoals de diepblauwe en cognac bijvoorbeeld. Het leer is heerlijk soepel maar heeft wel de goeie Breitling dikte/padding. Een genot om te dragen en naar te kijken. Wellicht zijn ze nog in Duitsland verkrijgbaar, dus happy hunting gewenst!

Cheers, Otto

3 likes

Mijn struisvogelband is binnen! Even een paar snelle slecht-licht iPhone foto’s. Ik twijfel, hij lijkt lichter dan die van @hondersotto Houden of toch maar een diepdonkerblauwe croc erop?

6 likes

Tophorloge erg mooi

Mooie klok hoor , gefeliciteerd ermee

Ik zeg: houden!

Donkerblauwe croco is ook top en geeft het horloge een wat chiquere uitstraling. Maar struis in blauw is wel echt even iets anders dan anders. Draagt ook zacht en comfortabel en zal ook voor veel bewonderende blikken zorgen.

Maar wel even een originele Breitling gesp erop zetten voor de finishing touch :wink: !

Cheers, Otto

1 like

Lekker houden ik denk als je die met leerolie invet die al donkerder wordt .

Gesp zit er inmiddels op, je snapt: eerst even proberen voordat de gesp over mag!
En struisvogel is weer eens lekker anders! Je ziet het buiten voor mijn gevoel Jaeger-LeCoultre om (mijn Reverso GT heb ik ook vanaf het af-fabriek croco omgezet naar struisvogel) niet veel.

1 like

Mooie klok zeg. Wees er zuinig op!

1 like

Mooi hoor; struisvogel is altijd chique :relaxed:

1 like