NA: Breitling serie speciale

Na af en toe een grap te maken tegen over een collega (@Bjr1983) dat het weer tijd was voor een nieuwe klok. Uiteindelijk toch er op uit gekomen dat ik nog een chronograaf in mijn collectie mis, met oog op een vintage model. Toen onverwachts kwam mijn collega met een Breitling Chronomat Alfa Romeo serie aan zetten, na het horloge te hebben gezien was ik eigenlijk gelijk verkocht er voor. Natuurlijk heb ik even mijn huiswerk er over gedaan, wat eindigde in dat van deze serie speciale er maar 30 van zijn gemaakt voor het bestuur van Alfa Romeo. Nu genoeg gepraat over hoe het horloge is verkregen, tijd voor de foto’s.

20 likes

Geen foto’s?!

1 like

Was iets mis gegaan😅

1 like

Erg mooi! Van harte. :blush: :+1:

1 like

Onwijs gaaf Jente. Leuk dat ik heb mogen helpen. Voor mij ook een mooi excuus om hem in het weekend te dragen om te zien dat 'ie mooi op tijd loopt.
Geniet ervan, maar dat gaat lukken!

1 like

Knap ding! Gefeliciteerd

1 like

Wauw! Veel draag plezier!
Volgende stap een alfa Romeo kopen, of is die al aanwezig?

1 like

Mijn eerste stageplek:

1 like

Ik ben een liefhebber van auto’s maar een Alfa rijden kost te veel op dit moment

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk dat er maar 30 van zijn.

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Oh, cool! Wist ik niet! Leuk, heb er ook een namelijk

Edit; ik zie het al… Bij jou ook alfa op de wijzerplaat… duuhh…blijft een mooie klok!

3 likes

Heel gaaf, the more you know😉

1 like

Hello! You gave a topic with this watch for sale. It is still availbale? If yes, please contact me: cucumarian25@gmail