NA: Breitling Skyracer

Gefeliciteerd met je NA! Fraaie juwelier idd, en nog vriendelijk ook dus. En nog de speciale prijs ook: genieten maar!!

Cheers,
Otto

1 like

Eigen materiaal van Breitling geloof ik (Breitlight). Iets van 10x sterker en 3x lichter dan titanium (of ergens in die richting, was 6 maanden geleden dat ik 't las, vergeef mij :joy:) Zelf ook een aantal keer om gehad, super comfortabelā€¦ Prijs kwaliteit zit hier wel echt goed.

Veel draagplezier

1 like

Mijn beste,

Grandioos!! Wat een kanjer!!
Ziet er met die donkere bezel uitdagend uit!!
Ik wens je er dan ook enorm veel draag-plezier mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig, dat zwart :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ziet er stoer uit.
Veel plezier er mee.:sunglasses:

1 like

Ja het weegt eng weinig haha

Maar de afwerking is super je moet hem echt in het echt zien om het te ervaren.

2 likes

Mooie Skyracer, geniet van de NA!

Gaaf en niet alledaags horloge, van harte gefeliciteerd! :+1:

Erg mooi, veel draagplezier gewenst!
(heeft Ripassa hem nog steeds in de aanbieding?)

Vind hem ook echt ontzettend gaaf, echter is de 45mm veeelste groot voor mijn kleine polsjes

Yes

Geniet er van, mooie breitling!

Gefeliciteerd!! veel draagplezier

Heb je hem wel eens gepast? omdat het horloge zo licht is valt die 45mm best mee hoor. Wat wel storend kan zijn (voor mij niet) is de ruimte die ontstaat door de bandaanzet
hierdoor kan de band niet recht naar beneden zoals vaak bij conventionele leren/ruber banden zonder solid end links het geval is.
Hierdoor is ruimte tussen horloge en pols, (zie blauwe cirkel op foto) wat deels op te lossen is door het bandje strakker te doen maar dat zit niet altijd even prettig.
ik stoor me er niet aan, draag hem met dit weer vaak losser zodat het de ā€œgapā€ helemaal niet zo relevant is.
Als ik mijn 45mm Magrette zo los zou dragen zou die steeds omdraaien vanwege de het gewicht. Heb je hier dus geen last van.
Mijn polsomtrek is (strak gemeten achter de knokkel) 16mm
Nou draag ik sowieso regelmatig grote klokken, velen vinden dat niet zo mooi, dat mag, ik vind 36mm op een bouwvakkerpols niet zo mooi. :wink:
voor de beeldvorming wat fotootjes.
bandaanzet

2 likes

Nog niet gepast, maar ga ik zeker nog doen. Heb je geen last van de kroon die tegen je hand komt? Of lijkt dat alleen op foto 3 zo?

Ik vond de band wel stug, stijf.

geen last van de kroon, op deze foto had ik het horloge net en zit het strakker dan dat ik nu draag, bovendien is mijn hand iets naar boven gekanteld.

Oke thx voor de info!

Aparte constructie zo met die 4 haken waar de band onderdoor moet .
Daardoor kunnen de pushpins wel dichter op de kast wat uitbreken minder kans heeft .
Zal wel lekker licht dragen :+1:

Proficiat!

Zo met een snelle blik dacht ik even dat het een luminox ofzo was.

1 like