NA: Breitling Skyracer

Vandaag naar Vught gereden met mijn vrouw om bij Juwelier Ripassa de Skyracer te bekijken.

Super contact via mail en telefoon van te voren gehad met Bas.

Eenmaal aangekomen vanochtend nog een hoop andere Breitlings bekeken, for fun :smiley:

Zelf had ik de Skyracer in mijn hoofd vanwege de lichtheid en stoere looks. Alsmede met carbon/resin materiaal wat ik tof vind.

Was een leuke ervaring bij Ripassa en ben erg blij met de Skyracer! hopelijk komen er binnenkort naast de groene meerdere bandjes beschikbaar.

Hier een paar pics die ik zojuist heb geschoten.

35 likes

Gaaf apparaat man :ok_hand:

1 like

Draagt heerlijk met dit weer

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe aanwinst.

1 like

Mooie aanwinst, van harte en zoals je zegt, stoer en voor een Breitling behoorlijk understated :+1:

1 like

Mooie klok. Geniet er van.:ok_hand:

1 like

Knaller, van harte!

1 like

Gaaf, gefeliciteerd :+1:

mooie aanwinst, ik hoop ook op nog meer kleuren bandjes, oranje bijvoorbeeld :slight_smile:
Ik draag de mijne vrij vaak, zeker met dit weer. En loopt natuurlijk prima op tijd met de superquartz.
veel plezier met deze praktische stoere klok.

Bijzonder zeg een koolstofvezel horlogekast; dat zie je hier toch niet vaak langskomen. Niet zo krasbestendig volgens mij als keramiek, maar wel veel stootbestendiger. :sunglasses:

Veel plezier met de aanwinst! :+1:

Mooie klok!!

Veel plezier ervan!

Mooie aanwinst! :ok_hand:
Ik zou als ik jou was eens een nato proberen, volgens mij past dat er op.


1 like

ben bang dat de pootjes breken, gezien dat het carbon pootjes zijn waar de nato omheen gaat. zoek het systeem maar eens op

Veel draagplezier

1 like

Ken het systeem wel hoor, maar eer je die case/pootjes breekt moet je al goed je best doen.
Ik denk dat die pootjes een pak sterker zijn dan een klein metalen push pinnetjes van een gewoon horloge.

2 likes

ja dat zou ik ook denken, maar het lijkt alsof het snel kan breken.

maargoed ik weet niet hoe sterk carbon eigenlijk is :stuck_out_tongue:

1 like

:roll_eyes: zou erg mee moeten vallen aangezien ze er ook vishengels oa van maken. Carbonvezels zijn bijzonder sterk en slijtvast. Zit ook in motorpakken ter versteviging. En in de auto en motorsport ook veel gebruikt.

1 like

Mooi hoor. Nog steeds voor die mooie prijs? Heb er zelf lang over getwijfeld…

1 like

yes, hij heeft nog steeds de aanbieding. digitale garantiekaart werd ter plekke geactiveerd. alles helemaal top!

sowieso heeft Ripassa een supergrote breitling collectie… en een mooie zaak.

1 like