NA: Breitling soh2

Hallo,

Een tijdje geleden had ik hier raad gevraagd voor mijn volgende aankoop. Vreemd genoeg is het een horloge geworden dat niet in de running was.

Ik was er zo goed als zeker van dat het een sub zou worden tot ik de SOH2 in blauw tegenkwam. Geeft meer kleur aan de collectie en zalig om een ceramische bezel te hebben. Ik hoef niet telkens met een klein hartje te kijken of er nieuwe krassen zijn…

En de zoon van 4 heeft al duidelijk gemaakt voor wie het horloge eingenlijk bestemd is

29 likes

Gefeliciteerd!
Top keuze wat mij betreft.
Ik heb 'm het liefst op mesh!

Gefeliciteerd met je NA, veel draag plezier toegewenst.

Zo hoort het, het moet allemaal niet te rationeel worden :+1: :smiley:

Veel plezier ermee, zo’n klapper zal in ieder geval niet ongezien blijven gok ik zo :facepunch:

Mijn beste,

Proficiat met deze wervelende verworvenheid!!
Ziet er fantastisch uit!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er dan ook een bijzonder aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Bedankt! Op mesh idd nog mooier maar zou ik niet mee wegkomen. Is nu al iets te groot voor mijn kleine polsen. Denk dat het met mesh iets te fel zou opvallen. Ik heb hem gekocht met lederen en rubber band, dus kan nog we wat afwisselen

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Bij Breitbling mag dat gewoon. :sunglasses::wink:

2 likes

:+1:zeer mooi, zeker zonder die obligate mesh-band!

Das een mooie !
Veel draagplezier !

Heel erg mooi, geniet ervan :+1:

Prachtige Breitling, gefeliciteerd!

Schitterend. Enjoy!

Eindelijk eens een breitling die ik ook mooi vind :sunglasses:
Proficiat met deze aanwinst !

Gefeliciteerd. Mooi apparaat. Wist niet dat deze tegenwoordig ook een ceramische lunette had.
Ik neem aan dat je wist dat een sub tegenwoordig ook een ceramische lunette heeft.

Ja hoor. Wist ik. En daarmee dat ik zeker ben dat ie er ooit zal komen. Maar wilde nu even voor meer kleur gaan

Zalig weertje, hond aan de leiband en wat doet men dan? Tuurlijk foto’s maken. Wat anders…

1 like

Prachtige NA, en veel draagplezier gewenst!
Strikt persoonlijk: dit is voor mij eigenlijk de enige acceptabele Breitling (van alle modellen die ik hier de revue heb zien passeren. Misschien zijn er nog meer waar ik geen weet van heb).

Proficiat! Een van de weinige mooie Breitlings imo.

Thx iedereen! Het is idd een polariserend merk maar met toch enkele modellen die onderschat worden. Mits een andere keuze van band valt veel van het bling gehalte vaak weg. Voor ieder iets wils dus

1 like