Een tijdje geleden had ik hier raad gevraagd voor mijn volgende aankoop. Vreemd genoeg is het een horloge geworden dat niet in de running was.
Ik was er zo goed als zeker van dat het een sub zou worden tot ik de SOH2 in blauw tegenkwam. Geeft meer kleur aan de collectie en zalig om een ceramische bezel te hebben. Ik hoef niet telkens met een klein hartje te kijken of er nieuwe krassen zijn…
Bedankt! Op mesh idd nog mooier maar zou ik niet mee wegkomen. Is nu al iets te groot voor mijn kleine polsen. Denk dat het met mesh iets te fel zou opvallen. Ik heb hem gekocht met lederen en rubber band, dus kan nog we wat afwisselen
Gefeliciteerd. Mooi apparaat. Wist niet dat deze tegenwoordig ook een ceramische lunette had.
Ik neem aan dat je wist dat een sub tegenwoordig ook een ceramische lunette heeft.
Prachtige NA, en veel draagplezier gewenst!
Strikt persoonlijk: dit is voor mij eigenlijk de enige acceptabele Breitling (van alle modellen die ik hier de revue heb zien passeren. Misschien zijn er nog meer waar ik geen weet van heb).
Thx iedereen! Het is idd een polariserend merk maar met toch enkele modellen die onderschat worden. Mits een andere keuze van band valt veel van het bling gehalte vaak weg. Voor ieder iets wils dus