NA: Breitling SOP...mijn holy grail!

Ik ben weer verliefd!! Een prachtige Breitling Superocean Professional met zwarte wijzerplaat uit 2002.

Het is de speciale versie met 1500m wateddichtheid en dikker glas en helium ventiel.
Matte brushed kast en band. In zeer goede staat, alleen een service beurt nodig. Loopt een paar minuten achter per dag.

Ik moet zeggen, de band draagt heerlijk. Heb weinig horloges omgehad die zo fijn zaten!

Flipperen loont…

Bedankt voor het kijken!

21 likes

Mooie aanwinst! Proficiat en veel draaggenot!

1 like

Ik heb ook zo eentje gehad, alleen een andere kleur wijzerplaat. Dat ding woog echt superveel!

1 like

Inderdaad heel mooi !!!
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Inderdaad! Voelt wel heerlijk aan de pols

Wat een beauty!!!
Veel plezier met deze aanwinst! :+1:

1 like

Super, veel draagplezier !

1 like

Mijn beste,

Een gerenommeerde verworvenheid!!
Mooi hoor!!
Ik wens je er vele smaakvolle momenten mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd!
Een tip, laat hem niet bij Breitling zelf servicen. Dat zijn afzetters… Vragen bijna twee keer zoveel voor servicebeurt.

1 like

Nice! Geniet ervan!!

1 like

Thanks! Klopt, vandaag ff langsgegaan. 375 euro en 8 weken kwijt. Pff dacht het niet! Nog even genieten ervan😄

Dat is zeker een mooie,geniet ervan.

1 like

Erg mooie echte classic van Breitling :+1:Veel plezier daarmee.

1 like

Oude liefde roest niet en zeker niet als het in RVS is uitgevoerd. Draag hem in euforie.

1 like

Jeetje wat een mooi horloge! Moet wel familie zijn van mijn NA haha!

Mooie koop hoor!

1 like

Gefeliciteerd. Mooie aanwinst.

1 like

Mooi hoor, geniet ervan (en let op de weg :grinning: ) :thumbsup:

1 like

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!:+1:

Fijne horloges die oude serie Superoceans. Dragen inderdaad heerlijk en kunnen tegen een stootje. Een 'Professional 'zie je niet zo vaak, was ook een stukje duurder dan de standaard 1000m versie. Heb ooit in een folder van Breitling gelezen dat de gematteerde kast minder haaien en barracuda’s aantrok dan de glimmende standaard versie. Functioneel dus. Veel plezier ermee! :thumbsup:

2 likes

Heel mooi

1 like