Normaliter maak ik altijd korte topics, maar deze verdient er toch eentje met wat meer tekst.
Ik had mijn Ginault te koop staan en plots kreeg ik een Breitling aangeboden om een ruildeal te maken. Na wat heen en weer gestuur met @kesj en een afspraak te maken zijn we beide onze auto ingestapt en ging de ruildeal door. Altijd leuk zo, forumleden IRL ontmoeten. Van der Valk in Eindhoven was ongeveer in het midden en voor je het wist stonden 2 watch enthousiasts te praten over de horloges, mooi toch?
Genoeg geleuterd. Foto’s! Althans, nog niet van de steelfish. Rick was zo vriendelijk om ook zijn Breitling Sirius mee te nemen gezien een vriend van me hier ook interesse in had. Ik kon het niet laten om deze ook een keertje te passen.
Nu over naar de steelfish! Wat een kanon van een horloge. Hoog, Bulky, zwaar, exact wat een Breitling hoort te zijn. Het horloge even bekeken en de deal was snel geklonken. Deze Belg happy naar huis.
Na het horloge een goede dag gedragen te hebben viel me op dat de polished delen wel wat liefde konden gebruiken. Logisch ook, het horloge is 18 jaar oud.
Niet even gaan zitten om een koffie met wat eggs Benedict te doen? Je gaat me toch niet vertellen dat je als een soort calvinisten de hand hebt geschud, over hebt gestoken, ook vervolgens met rokende banden de parkeerplaats uit te rijden?
Dit is nog steeds een kort topic. Vertel eens wat over de Steelfish? Ken het model niet. En waarom viel de keuze hierop? Is dit een voorloper van de Superocean?
Ik was even blij. Met een dooie mus. ,
Gefeliciteerd! Mooi geworden, ziet er uit als klassieke jaren negentig Breitling.
Tja, in de jaren veertig maakten ze zeker zo coole spullen, maar gewoon anders.
En mooi om te zien dat jij de dingen waardeert die ervoor zorgden dat ik hem niet droeg Als mijn pols wat steviger was, dan was dat anders geweest. Blijf hem prachtig vinden, alleen niet om mijn pols.
Top dat hij naar een echte liefhebber is gegaan. Jij ook bedankt, geniet van de Steelfish en we houden contact!
Helaas niet gezeten en niets gegeten. Maar toen ik aankwam zat @Chelmswood in zijn kofferbak op me te wachten. Serieus. En omdat mijn hond in mijn auto zat, moest het allemaal buiten gebeuren. Die zou daar binnen het hele buffet leeggeroofd hebben (het is een rescue die 7 maanden net te weinig eten heeft gehad en dat nu al 2 jaar inhaalt). Overigens waren we er ook rond 21 uur, na koffie- en etenstijd. En inderdaad geen rokende banden, maar dat kwam vooral door de trage slagboom met kentekenscanner daar.