Soms zijn er van die momenten dat je toe moet slaan. Al jarenlang ben ik gecharmeerd van een Super Avenger nadat ik er ooit eenje gepast had bij Dik Wakker. Zoals mogelijk velen van jullie ervaren is een gevoel bij een horloge soms niet met woorden te vangen, ik zal toch proberen mijn gevoel onder woorden te brengen. De Super Avenger is eigenlijk een Guilty Pleasure voor mij, hij is eigenlijk een beetje fout, groot, zwaar en aanwezig. Maar eenmaal om de pols kan ik mijn ogen er nauwelijks vanaf houden, ik vind hem mooi en wil 'm graag dragen bij elke gelegenheid, maar dat doe ik om een of andere reden dan weer niet, hij roept namelijk nogal wat reactie op (is het een echte? Kon 'ie nog groter?). Either way ben ik voorlopig blij met deze klatser, de blauwe wijzerplaat is echt supergaaf in het juiste licht en hij is nagenoeg onbeschadigd. Ik heb hem gekocht via een forumlid welke deze oorspronkelijk weer van Dik Wakker heeft overgenomen in 2018, zowel de staat als die van het onderhoud (2018) zijn dus prima in orde en voorlopig kan ik hier dus ongestoord van genieten (hoewel, 253 gram!).