NA Breitling Superocean 2022

Ik ging alleen even kijken, met kopje koffie en kletsen blijft een bezoek aan Eugene van Baal altijd gevaarlijk :joy::+1:.

Ik had eigenlijk niet de behoefte om een NA te maken … maar …

Na het plaatsen van Breitlings presentatie van de nieuwe SuperOcean had ik me redelijk negatief uitgelaten over bepaalde ontwerp aspecten :grimacing:.

N.a.v. de toen geplaatste foto’s snap ik dat nog steeds maar zoals vaker blijkt het om de pols toch anders uit te pakken.

Ik gebruik de lunette zelden, dus mijn commentaar tav de 30 op de lunette en de 30 op de witte binnenring is niet zo’n probleem.

Het relatief kleine wijzerblad springt er door de witte binnenring mooi uit, en of je het nu mooi vind of niet … ook net op de fiets is de tijd door de grote minutenwijzer makkelijk en snel af te lezen.

De kast afwerking is zeker weer een nivo hoger dan de vorige en de band is simpel en strak en daarom een mooie af te wisselen band voor op mijn chronomat :yum::+1:.

Dat het een 42mm moest worden wist ik al, de geheel witte heeft echt wel wat.
Maar voor mij ging het tussen de zwarte en oranje…(die komt in sept uit)
De zwarte is voor mij de beste keus, want die blijft denk ik het langste leuk.

Keuze genoeg :slight_smile::+1:

———-

Zo zie je maar, weer wat geleerd … niet te snel oordelen vanaf een plaatje :wink::+1:

130 likes

Heel vet!!

Goede keus heb je gemaakt door voor de zwarte wijzerplaat te gaan… Werkelijk prachtig.

2 likes

Heel mooi! Ik zit er ook over te denken. Vind de zwarte ook erg geslaagd.

Ik durf alleen niet te gaan kijken want dan wordt het een een dure dag:)

2 likes

Tof ding :ok_hand:

1 like

Dit had ik niet verwacht.
Gefeliciteerd met deze SO :+1:

1 like

Heel gaaf, veel draagplezier!

1 like

Mooi ding, veel plezier ermee :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Mooi ding!

1 like

Ik vind de looks top, en ben gaan potten voor de blauwe bezel met volledig witte wijzerplaat. Moet er dit jaar nog komen :slight_smile: Bedankt voor de goede fotos!

1 like

Geniet er van! En mooie foto’s gemaakt :+1: Ik ben er nog niet uit wat ik er van vind, tijd zal het leren of ik er uiteindelijk voor ga.

1 like

Nice NA!

1 like

Een SO als NA, gefeliciteerd met je keuze. De zwarte is echt tof :ok_hand:

1 like

Mooi! Bedankt voor de foto’s! :+1:

1 like

Mooie NA! Zal wel wat lumen afgeven in de avond :grin:

1 like

Mooie! Ben zelf nog wat meer gecharmeerd van het vorige model ( draag ik nog met veel plezier :slight_smile: )

1 like

Vorige blijft afwijkend genoeg voormij om ze alle twee te dragen :slight_smile::+1:

Net nog ff lume-shot

17 likes

Ik eigenlijk ook niet :joy::+1:

—————

Allemaal bedankt natuurlijk :slight_smile::+1::+1:

2 likes

Ze zijn beide tof

1 like

Je hebt mijn kleine review dus links laten liggen?! :wink::rofl:

Zo zie je maar weer, polsen en je weet het of niet.
Wel mooi dat je hem op rubber draagt, smoelt wat beter.
Geniet ervan. :facepunch:t2:

1 like

Ik vind hem schitterend!
De wijzerplaat en de grote witte ring zien er lekker vreemd uit, maar dat is in dit geval juist heel positief :wink:

1 like