NA Breitling Superocean 42

Zoals zovelen hier kijk ook ik constant mijn ogen uit naar al het moois dat hier op het forum voorbij komt. Ik had mij ditmaal echter voorgenomen dat mijn volgende aanwinst een Tudor BB58 (zwart) zou moeten worden tot er ineens totaal iets anders op mijn pad kwam.

Het blauwe deel wordt door mij dagelijks bezocht, je weet immers maar nooit wat daar voor leuks voorbij komt en soms kan het dan snel gaan.

@anon34385602 poste een advertentie van een nieuwe Breitling Superocean 42 (ref. A17366).

1

Dit horloge was totaal nieuw voor mij, trok meteen mijn aandacht en dan begint het googlen. Een aantal unboxing en review video’s verder besloten dat deze maar eens mijn kant op moest komen.
Het contact werd gelegd en 2 dagen later had ik het genoegen om het horloge op te mogen halen.

Wat een beauty en nog ongedragen in de stickers. Aangezien ik gewend ben aan het dragen van de wat grotere duikhorloges was ik in eerste instantie wat huiverig dat de 42mm versie wat aan de kleine kant zou zijn. Eenmaal om mijn 17,5 cm pols blijkt het voor mijzelf een schot in de roos.

Wat een heerlijk horloge met een prachtige dail (goed afleesbaar), super lume en het wings logo. De mooie strakke bezel en de rode secondewijzer maken het plaatje voor mij compleet.
Via het forum bij @frenk ook de rubberen band erbij gekocht om af en toe eens lekker te kunnen wisselen.

En dan nog wat extra plaatjes:

75 likes

Gefeliciteerd met die prachtige Breitling :ok_hand:t2:

1 like

Nice! Geniet van de nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Hij staat je inderdaad zeer goed!:ok_hand:

Nogmaals heel veel plezier gewenst met deze nieuwe aanwinst!:+1::wink:

2 likes

Mooi hoor !!

1 like

Mooie Breitling dit. Gefeliciteerd met de aanschaf en geniet ervan!!

2 likes

Een van de mooiste Breitlings die ik ken. Veel plezier met je aankoop :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe Breitling SO !!
Echt een super horloge, lekker zwaar ook. ( heb zelf de 44 mm gehad )

Komt overigens een nieuwe Breitling SO in juni 22 , maar die wordt nooit zo mooi als deze !!

2 likes

Erg mooi!:star_struck: Vooral de rubberen band staat hem goed.:+1:

2 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan :sunglasses:

1 like

Mooie aankoop. Op rubber staat ie ook geweldig. Veel plezier ermee

1 like

Toffe aanwinst, zo zie je maar dat 't altijd anders kan lopen. Veel plezier ervan :slight_smile:

2 likes

Proficiat met je mooie Breitling😎

1 like

Toffe aanwinst! Een van de mooiere Breitlings :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Breitling, die rubberen band staat er ook netjes bij.
Mooi hoe je de foto’s hebt gemaakt, lekker van genieten en veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Mooie Breitling!
Ik ben fan.

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2: veel plezier ervan :upside_down_face:

1 like

Mooie! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

1 like

Prachtig horloge
Staat perfect
Veel plezier ermee

1 like

Hele knappe Breitling!! Mooi man.

1 like