NA: Breitling Superocean 42!

Na heel wat wikken en wegen heb ik vorige week de knoop doorgehakt en ben ik sinds deze week de trotse bezitter van een absolute zomerknaller.

Ik zat al een tijdje te loeren bij onze huisdealer naar een wel heel opvallende verschijning. Want laat dat nu net in een kleur zijn waar ik al jaren naar uitkijk. Er is een aantal merken dat ook al langer gekleurde wijzerplaten gebruikt. Zo heb ik gekeken naar Doxa, Halios, Citizen, Seiko, (vintage) Breitling en Zenith, Wolbrook, maar ook naar GO en de Rolex OP (coral en geel). Gelet op mijn budget waren laatstgenoemden sowieso geen opties, maar wilde ik ook een wat exclusiever merk.

Wat mij even heeft doen twijfelen is dat ik doorgaans een “one watch guy” ben. Een iets meer bescheiden/ neutralere kleurkeuze zoals zwart, grijs of blauw, is dan wellicht wat verstandiger. Maar goed, soms is het ook gewoon f*ck *t en doe waar je je happy bij voelt. En ja, dat is hiermee wel gelukt voor de komende zomerse dagen :sunglasses:

Enjoy the pics en met dank aan @SuperC :wink:

131 likes

Gefeliciteerd met deze mooi NA! Prachtig solide horloge met een gewaagde kleur.

Blij te lezen dat ik niet de enige ben op het forum :blush:

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Dit model van Breitling en in die kleur is echt super gaaf!
Lekker zomers is hij zeker, veel draag plezier gewenst! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd, jij gaat een zonnige zomer tegemoet :sunglasses:

1 like

Die is echt lekker man :ok_hand:t2: Gefeliciteerd!

1 like

Mooi fris hoor, en mét de mooie wings :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Heel mooi zeker voor de zomer🌞

1 like

Supergaaf horloge deze Breitling Superocean! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Altijd goed Superocean 42 Top kleur :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst en prachtige kleur :muscle:t2:

1 like

Gefeliciteerd, heerlijk kleurtje! :sunglasses:

1 like

Prachtig! Een gedurfde keuze die echt tof is! Op de pols ziet ie er nog beter uit dan op de foto’s van Jaap.

1 like

Net op tijd! :netherlands:

2 likes

Wauw, echt wauw, heel erg proficiat. Direct aan de top van het forum met dit horloge.
Post die maar vaak in ‘wat dragen wij’ zodat ik veel kan liken :grinning:

1 like

Lekker zeg! Klasse en vrolijk

1 like

Zo dat is zeker een zomerknaller, wat een gave kleur! Mooie aankoop en geniet ervan! :sun_with_face:

1 like

Nice!! Die staat ook heel hoog op mijn wishlist :ok_hand:

1 like

Hartstikke Leuk! Gefeliciteerd met je prachtige NA!

1 like

Wat een knaller zeg! :+1: Gefeliciteerd met deze mooie keuze!

1 like

Gave Superocean. Gefeliciteerd met aanschaf. Mooie kleur (gewaagd). Wens je er veel plezier mee.

1 like