NA: Breitling Superocean 42!

Ja de Halios is ook wow, het is ook gewoon de kleur :sunglasses:

1 like

Duiken? Met van die flessen op je rug? Met een horloge van meer dan 100 euro? :dizzy_face:

Nee🤭

1 like

:joy: Zou je eens kunnen doen, er gaat een schitterende (onderwaterwereld) voor je open. Maar om eerlijk te zijn dat is voor mij ook best lang geleden. Dus nu vrnl zwembad of strand :sunglasses:

Gefeliciteerd met de aanwinst :slightly_smiling_face:
De oranje wijzerplaat zal het goed doen op koningsdag!

1 like

@Tilo wat is je polsomtrek? Ik heb de superocean 42 al even in het vizier, maar ik twijfel of ie om mijn 18cm polsen goed zou passen. Laatst ook even gepast bij een AD, maar de twijfel was er nog steeds :sweat_smile:

Zou een prima fit moeten zijn. Mijn pols is 17,5 cm.

1 like

Van harte met deze aanwinst!

Veel plezier er van.

1 like

Zou een prima fit moeten zijn. Maar je moet er waarschijnlijk ook even aan wennen. Bij het korte passen lijkt het wellicht groot of lomp, als deze maat nieuw is voor je. Maar dat verandert dus zodra je hem langer om hebt. Ik zou ervoor gaan!

2 likes

Lekker kleurtje hoor! :sunglasses:

1 like

Lekkere zomer knaller! :fire:

1 like

Bedankt voor je reactie! Dan wordt het tijd om door te sparen of om een aantal horloges te flippen :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat dit ‘m inderdaad wordt. Ik zoek een goede daily, maar die toch een uniek design heeft.

Uit ervaring :blush: kan ik zeggen dat een Superocean 42 prima past op een 18cm pols.

2 likes