Na dat seppe014 mijn yachtmaster, vlak voor mijn vakantie, teruggekocht had en ik mijn GMT master en Aerospace daarvoor al weg had gedaan moest ik met een lege pols op vakantie (mijn Navitimer is zeker met mijn lompheid geen aanrader om mee op vakantie te nemen).
Bah wat was die lege pols irritant. Al tijdens mijn vakantie een plan gemaakt en op zoek naar polsvulling dus.
Doelstelling was een goede dagelijkse rammer (in lijn met mijn eerdere superocean steelfish) en een Rolex ter vervanging van de YM.
Voor de Rolex vervanger neem ik iets langer de tijd maar de breitling had ik snel gevonden en na een snelle deal vandaag overgenomen van @berhan
Vanmiddag afgesproken in het hotel met de valk te Uden. Waar ik de Breitling Superocean Chrono van Hans in handen kreeg.
Initieel had ik wat twijfels over de blauwe dial (zocht eigenlijk een zwarte) maar wat een schitterend horloge. Het blauw zit soms bijna tegen zwart aan en de textuur van de dial is een schitterend detail dat me terug deed denken aan mijn steelfish.
Verder bleek het horloge ook nog in een hele mooie staat dus snel om de pols en naar huis en nu genieten van ieder zonnestraaltje dat de dial en gepolijste delen raakt😍
Top hoor. Mooi horloge. Ik ben al 10 jaar blij met de mijne en die heeft heel lang als dagelijkse beater om mijn pols gezeten omdat ik maar 1 horloge had. Oersterk ding. Zal je zeggen loopt na 10 jaar nog steeds probleemloos zonder service. Call me crazy. De Ad vond het niet nodig want loopt nog super. Wel doe ik hem binnen jaartje voor zekerheid voor onderhoud weg.