NA: Breitling Superocean Chronograph A13340 Old School Breitling

Ik ben eigenlijk niet zo van de NA. Bij mij is de reis altijd vele malen leuker dan aankomen. En ik zal de lezer niet vervelen met superlatieven en details, smaken hebben de neiging te verschillen en deze SO is er al zo lang dat noemenswaardige details al lang zijn uitgestorven.

Waarom dan toch een NA zult u zich afvragen (of niet). Omdat het kan zou een hedendaags antwoord zijn maar eigenlijk meer omdat ik het een dermate voorbeeld vind van een old school Breitling met daaraan verbonden vrijwel alle kenmerken die een enigszins bejaarde Breitling een Breitling maken.

Bling, over de top, grof en fijnbesnaard, prachtig en gruwelijk. Noemde ik al Bling?. Voor ieder wat wils. Voor nu vind ik hem prachtig en siert hij nog wel even de pols. De lichtblauwe wijzerplaat (lastig te vangen, in de derde foto redelijk gelukt) roept zomerse lol op, ik kan er weer even tegen. Oordeelt u zelf!

59 likes

Mooie Breitling! Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2:gefeliciteerd!

1 like

Geniet van deze tijd :sunglasses:

1 like

Lekkere klok hoor! Zo hoort een Breitling te zijn. Gefeliciteerd!

1 like

Hehe. Guilty pleasure for sure maar lekker hoor. Van harte

1 like

Mooi hoor!!!
Er zijn al te veel grijze :mouse2: :mouse2: :mouse2: :mouse2:!!!
afbeelding

1 like

Mooie aanwinst!! Veel draagplezier ermee!!

1 like

dit merk blijft mooie horloges maken :star_struck: :ok_hand:

1 like

Duidelijk, zo hoort t!

lekker hoor.

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd :smiley:

1 like

Allemaal waar :grin:

Maar wel heel mooi en stiekem jaloers dat ik hier de pols niet voor heb

1 like

Dat is een Breitling zoals ik ze graag zie. De SO heritage heb ik aan moeten wennen maar die vind ik inmiddels ook heel mooi. Veel plezier met je aanwinst. :+1:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan naast je PO. Ik hou hem in de gaten mocht hij in het blauwe gedeelte komen :smiley:

1 like

Mooie aanwinst :sunglasses:

1 like

Blauw altijd goed, enjoy!

1 like

Zooooo mooi!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Van harte!

1 like

Sexy Breitling! Geniet ervan!

1 like

:+1:
Maar choreograph? :thinking: