Ik ben eigenlijk niet zo van de NA. Bij mij is de reis altijd vele malen leuker dan aankomen. En ik zal de lezer niet vervelen met superlatieven en details, smaken hebben de neiging te verschillen en deze SO is er al zo lang dat noemenswaardige details al lang zijn uitgestorven.
Waarom dan toch een NA zult u zich afvragen (of niet). Omdat het kan zou een hedendaags antwoord zijn maar eigenlijk meer omdat ik het een dermate voorbeeld vind van een old school Breitling met daaraan verbonden vrijwel alle kenmerken die een enigszins bejaarde Breitling een Breitling maken.
Bling, over de top, grof en fijnbesnaard, prachtig en gruwelijk. Noemde ik al Bling?. Voor ieder wat wils. Voor nu vind ik hem prachtig en siert hij nog wel even de pols. De lichtblauwe wijzerplaat (lastig te vangen, in de derde foto redelijk gelukt) roept zomerse lol op, ik kan er weer even tegen. Oordeelt u zelf!
Dat is een Breitling zoals ik ze graag zie. De SO heritage heb ik aan moeten wennen maar die vind ik inmiddels ook heel mooi. Veel plezier met je aanwinst.