NA: Breitling Superocean Heritage 42mm

Hello!

Dit keer is het weer raak! Een NA… en eentje die mag blijven! Ik flipper graag en weef af toe niet precies wat ik wil, maar deze wilde ik per se! En… ik ben er erg blij mee…

Breitling Superocean Heritage, 42mm, Tudorwerk met 70 uur reserve. Milanaise Stalenband en het rubber met de vouwsluiting heb ik ook nog! Dus voor afwisseling is gezorgd!

Het horloge is (bijna, want 100%, denk ik, bereik je nooi!) perfekt! De tijd aflezen is goed te doen. Af en toe vergeet ik zelfs hoe laat het is… de wijzerplaat met de wijzers, het logo en een datum, alles straalt elegantie, perfektie en toch ook iets sportiefs uit! Je kunt een overhemd dragen maar ook gewoon een polo of t-shirt. Her kan alles :blush::blush:

De 42mm zijn prima geproportioneerd! Met 22mm bandaanzet heb je ook wat banden betreft genoeg keuze, mocht je eens wat anders willen!

Maar genoeg praatjes… we willen plaatjes! :blush::blush:

64 likes

Heel mooie klok! Gefeliciteerd met je aankoop! Volgens mij ga je hem aanlaten tijdens het slapen…:wink::blush:

1 like

Prachtig… Proficiat met deze heerlijke SOH :smiley::+1:

Lekkere NA hoor :+1:

Gefeliciteerd! Ik ben ook richting Breitling aan het kijken voor een NA, maar weet nog niet goed wat ik wil. :slight_smile: een Colt, Avenger of zoals deze, Superocean Heritage. Deze is echt wel super mooi!

Heel tof model, ik heb deze ook gehad. Daar ga je heel veel plezier aan beleven! Van harte. :smile: :+1:

Schitterend horloge met een eigen gezicht. Gefeliciteerd! :+1:t2:

Mooi!

Heel mooi! Uurwerk is ook top weet ik uit ervaring. Geniet ervan!

Prachtige aanwinst!!!

Veel plezier er mee en groeten van zijn oudere broer:

2 likes

Merci aan allen… :blush:

Prachtig horloge, staat hier ook op de shortlist dus leuk om het enthousiasme (en de strakke plaatjes) te zien!

Gefeliciteerd !
Mooi horloge en hele mooie band.

Ernstig mooi!

Moet zeggen, op de homepage van Breitling komt hij niet zo goed over… in real, 10x beter :blush:

Mijn beste,

Proficiat met deze markante verworvenheid!!
Ziet er grandioos uit. Sportief met een chique uitstraling.
Geniet er met volle teugen van,
en dit tot in lengte van jaren. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Veel plezier ermee en de groeten van zijn broer

1 like

heel mooi! zo’s milanaise maakt hem wel eleganter!

Nog een paar om het af te leren…

En de band is geniaal! Draagt goed, ziet er mooi uit en geeft het horloge een eigen karakter!

1 like