NA: Breitling Superocean Heritage B01 Chronograph 44

Afgelopen vrijdag was ik 20 jaar in dienst bij mijn (goede vriend en-) werkgever. Al maanden eerder had hij mijn agenda geblokkeerd en ook die van mijn vrouw bij haar werkgever voor een ‘dagje uit’. 's Morgens werden we door hem en zijn vrouw om 09:00 opgehaald en reden richting Amsterdam, hotel Jakarta (wat een fantastisch hotel blijkt te zijn!). Fietsjes gehuurd en met zijn vieren terras en museumbezoek afgewisseld en voor de lunch neergestreken bij Secret Garden in de Regulier dwarsstraat (wat een fantastisch en mooi restaurant is) waar we heerlijk hebben gegeten en goede wijn hebben gedronken. Wederom op de fiets gesprongen en door het Vondelpark de fietsen geparkeerd aan het begin van de PC Hooftstraat en lopend verder gegaan, maar heel ver kwamen we niet want we werden ‘verwacht’ bij de Breitling store waar mijn werkgever en zijn vrouw blijkbaar bekende waren gezien de begroeting. We werden naar de kelder begeleid alwaar hapjes en drankjes klaar stonden in de (voor mij) ultieme horlogeliefhebberssfeer (is dat een woord?). Mooie vitrines met historische horloges, mooie meubels, boeken, in een woord heerlijk! En als klap op de vuurpijl mocht ik een horloge uitzoeken. Omdat ik de collectie van Breitling en mijn voorkeur goed ken, direct 6 of 7 opties van de Superocean serie gepast en de knoop doorgehakt, maar mannen en vrouwen, wat een beleving! Als klein kind in een snoepwinkel, goeie sfeer, lieve mensen, en de medewerker van de store snapte precies waar het om gaat. Ik ben nog niet van de schok bekomen, het eten in de Warmoesstraat (bij restaurant Lolo) en de flessen wijn hierbij hielpen niet om uit mijn roes te komen. Twee dagen later de balans; het was geen droom, een prachtige klok gehad en mooie herinneringen, ik ben een blij mens!

84 likes

Dat is nog eens een goede vriend en werkgever.
Gefeliciteerd

2 likes

Uiteraard Rutger !:+1:t3:

Wauw! Goede keuze, gefelicteerd!

Hebben jullie vacatures uitstaan?

4 likes

Schitterende Breitling, gefeliciteerd en veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Prachtige Breitling! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Prachtige dag om nooit meer te vergeten! Geniet er van :ok_hand:

2 likes

Wow!!!

1 like

Geweldig, gefeliciteerd met dit prachtige horloge

1 like

Lekker hoor!

1 like

Serieus mooie aanwinst!!

1 like

Koester deze vriend/werkgever! Schitterend cadeau!

3 likes

Nice, gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

wie zou dat nu niet zijn :sweat_smile:
moet wel een leuke dag zijn geweest,
en wat een prachtig exemplaar weer :+1:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je NA en de super leuke dag. Dat is echt wel waardering van je werkgever. :smiley:

1 like

Mooi uitje, mooi cadeau, geniet ervan !

1 like

Prachtig horloge en een mooi aandenken, geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd, zo’n bazen moesten er meer zijn

1 like

Mijn beste,

Wat een leuke geste van je werkgever.
Proficiat dan ook met je nieuwe Breitling!!
Sportief met een vleugje chique.
Zeer fraai!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Top verhaal, wie wil er nou niet zo’n werkgever. Van harte gefeliciteerd met je jubileum en met deze stoere en prachtige NA

1 like